|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
omoget... volvo är alldeles för lite känsla för att behaga mina behov av en kvalitetsbil med image! en volvo blir aldrig mer än en volvo. |
|
323E21terror |
:-) ha ha ja det är roligt vad mycket vansinne man får höra från volvoförare. Som om jag bryr mig ifall någon volvo med respirator klarar av att köra förbi mig??? i annant fall tror jag volvoföraren bryr sig när han får en sida tysk gammal hederlig plåt i sidan då jag prejar av honom från vägen med min panzarwagen. Det verkar som om det är verkligen upptrissat och en allmän desperat situation då vissa är livrädda ifall de skulle bli ifrånkörda från vissa bilmodeller. En sak är säker som BMW förare och entusiast så vet man att det finns annat här i livet än att kunna klara av att köra ifrån överladdade stressfläktar. Man får ta det från den ljusa sidan, folk med riskokarmaskiner måste väl hävda sig på sitt "lilla sätt" och eftersom det inte finns så mycket mer än hjulspinn och en snabb acceleration rakt fram som deras bilar presterar så får vi väl låta dem hållas och acceptera att viss oj ojoj vad snabba era bilar är men så mycket roligare än så kommer ni tyvärr aldrig att få:-) Tänk att kunna putsa och tvätta det Bayerska fullblodet och titta på glansen efter en hel dags jobb i solnedgången..eller varför inte bara dra igång sexan och låtas förföras av dess underbara sång. Någon som vissa kanske inte känner till är att jag låter mig aldrig kväsas så är det bara, speciellt när man har rätt. farten är min drog |
|
Tja Ted !! Du rastar inte min iaf!! Vi får väl ta ett par race i sommar..:) |
|
|
haha jag tar dig på hets :) klart vi ska rejsa lite... även om jag vet hur det kommer sluta..:( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.