|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Turbo är ju faktiskt roligt. Men en annan är ju kär i 6orna. Är väl helt annorlunda motor karaktär i 328an oxo det lilla jag kört/vet. Än vad min golf III vr6 syncro hade. är väl ingen sugmotor i bmw heller va? Bmw sitter man dessutom som en kung i. Volvo är volvo och oftast sönderkörda av raggare =/ smärre omöjlighet hitta en fin som har lågt miltal mvh Volvo 240 är anledningen att fläkt heter Fan på utrikiska! :) |
|
|
Har haft en S2:a -93 och en 328 -96 och s2:an är ju betydligt roligare speciellt efter chippning då den bär iväg riktigt bra :) Nackdelen med s2:an är väl bensinförbrukningen, kom ner på 0,98 på landsväg när jag körde extremt lugnt iofs med 235 på 18" fälg men ändå, i stan får man den lätt att dra 1,7l/mil om man gasar lite. 328:an är ju betydligt snålare men går också MYCKET sämre (gämför iofs med min chippade s2:a) och vintertid finns det ju bara ett val. Bmw`n är dock betydligt snyggare i mina ögon men skulle jag välja mellan de modellerna så blev det ju s2 pga lättrimmad och hållbar, försäkringen var likvärdig för mig iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.