|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Länk Endast på den där bilden har jag tyckt dom där fälgarna ser bra ut. Måste vara 20" på bilden? Tror det där kommer bli dussin fälgar.Länk Tycker denna är snyggare. Ska beställa dom snart. =) | |
|
Det blir CSL Replicas för min del, tycker den passar otroligt bra till e46:an.. Mvh Robert |
|
|
rowbie: var har du tänkt beställa ifrån? // M.v.h. Spajjjs |
|
ET20 |
Whelie84: Fälgen du länkar till var läcker, finns tyvärr bara i 7,5 X 19"...... vilket inte är tillräckligt brett :-) CSL replicorna tillverkas i max 19" utförande. Med CSL fälgen behaller man BMW känslan bättre, men det är framförallt rätt dimensioner pa replicorna! Mvh. 330 Ci cab -02 ///M |
| ET20: Aha..jo spec breda är dom inte. Vilken bred ska du ha? Vill också ha en 330 Cab. =) Såå nice på varma sommar dagar. =) | |
ET20 |
Whelie84: Jag har redan köpt CSL Replicorna fran modbargain.com i nedanstaende dim. 8,5 X 19 ET40 med Conti Sportcontact 2 235/35-19 9,5 X 19 ET45 med Conti Sportcontact 2 265/30-19 Mvh 330 Ci cab -02 ///M |
|
ET20: Den fälg/däckskombon hade jag på min 330! Såg grymt ut! (BBS Challenge) Dock var jag tvungen att valsa ut skärmarna bak ca 4-5 mm, samt skära lite lite i den bakre delen av innerskärm/stänkskyddsplasten till kofångaren. Hoppas du fattar vad jag menar :-) Min var sänkt, förutom sportchassie med ca 30mm fram o 20 bak. här är den Länk |
|
ET20 |
HARM: BBS Challenge har väl ET35 pa 8,5" fälgen & ET40 pa 9,5" fälgen om jag inte minns helt fel vilket gör att dom hamnar nagot längre ut! Dessutom sväljer E46 coupe/cabben bredare däck än sedan/touringen enligt inlägg pa E46 Fanatics forum som jag läst, jag hoppas "nya" hjulen passar utan ingrepp:-) 330 Ci cab -02 ///M |
| Whelie84: Kolla in dessa istället Länk | |
|
Jag kommer beställa från "The states", blir 18" staggered för min del. Undrar när man behöver beställa för att få dem lagom till att bilen ska bli vårfin, det verkar vara en del väntetid på vissa varianter. Har du fått dina ET20? Mvh Robert |
|
|
Leveranstiden på ET20´s fälgar var en vecka eller nåt tror jag om jag inte minns fel.. så d e inte farligt alls. kommer oxå köpa mina från USA.. va har du för bil rowbie? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Jag kör en 328Ci. Har idag 16" orginal fälgar på, så nya 18" blir definitivt en uppgradering... Mvh Robert |
|
| Olausmaximus: Kikade in dom. Men nah..tycker inte dom var nå snyggare. Sen kan jag lova dom där kostar bra mycket mer. Vad har du för fälgar på din? | |
| Olausmaximus: Kikade in dom. Men nah..tycker inte dom var nå snyggare. Sen kan jag lova dom där kostar bra mycket mer. Vad har du för fälgar på din? | |
|
rowbie: varför staggered och inte "non-staggered"? // M.v.h. Spajjjs |
|
| whelie84: jag ska bestalla replica csl från us har orginal nu samma som spajjs har på sina bilder | |
ET20 |
Staggered = bredare fälg bak än fram! 330 Ci cab -02 ///M |
|
ET20: jo jag vet det. undrade bara varför han inte ville ha bredare hjul bak.. // M.v.h. Spajjjs |
|
ET20 |
9,5" fälgen böjer in mycket mer mot centrum vilket är karaktäristiskt för denna fälg, väljer man enbart 8,5" varianten sa far man en betydligt plattare fälg...... Länk 330 Ci cab -02 ///M |
|
Jag tänker ha bredare fälg bak, därav staggered... Mvh Robert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.