|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
ET20 |
Olausmaximus: Jag upplevde mina 18" hjul med Michelin PS2 mer komfortabla än Pirelli PZero Nero i 17" på samma bil, 17, 18 eller 19" man vänjer sig....... men visst blir det betydligt bättre komfort med 15 eller 16" Nya däck är dessutom beställda, det blev Conti Sport Contact 2 från Bil & Motor i Taberg, de är alltid lika trevliga att ha att göra med! Nu ser man fram mot våren........ 330 Ci cab -02 ///M |
| Någon som sett en bild på en e46 sedan, Titanilver med dessa CSL fälgar? Släng gärna upp en sådan om någon har. Tackar på förhand. | |
ET20 |
Snakey_ : Jag har länkat till en e46 coupe i silver med CSL fälgar tidigare i denna tråd, borde ge en uppfattning om hur det kommer att se ut! Mvh. 330 Ci cab -02 ///M |
| är grymmt sugen på csl fälgar nu när jag hörde om komforten ET20 någon som vet om 19tum på 330 ser konstigt ut utan att man sänker bilen lr?? | |
ET20 |
Olausmaximus: Jag har sportchassit pa min 330 och jag tänker inte sänka den ytterligare! 330 Ci cab -02 ///M |
| ok ska ta mig en allvarlig funderare på csl istället för hamann kollade lite bilder på 19" o det ser ju bra ut | |
ET20 |
Fördelen med CSL replicorna är att de fått till perfekt offset på fälgarna, ser helt rätt ut på bilen! ET40 på 8,5" & ET45 på 9,5" fälgarna Olausmaximus: Vilka Hamann fälgar har du funderat på? 330 Ci cab -02 ///M |
| PG2 19" men det svider i plånboken.. | |
|
Finns inte CSL-replikor att köpa på denna sidan atlanten till okej pris? |
|
|
e sugen som fan på såna. Blir det bliigare med ett gruppköp kanske? eller det spelar kanske ingen roll? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Kan nån förklara för mig vad "Non-Staggered" står för? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
spajjs har du sett dänna bild? ser fint ut tycker jag. Länk har en svart jag med |
|
|
Jepp ser väldigt fint ut =) Riktigt sugen e man..hehe // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Touring med 18" CSL replikor från Skanstullsdäck.se Länk 19" på en sedan Länk |
|
ET20 |
Grandy: CSL replica på denna sida Atlanten >>> Länk 330 Ci cab -02 ///M |
|
Jo dom fanna på denna sida atlanten.. men dock en del dyrare än dom i USA.. även inkl frakten från USA.. USA verkar mest lovande... ET20: varför har du inte svarat på mitt mail? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
jag har kört på Michelin Pilot sport ps2 och de är bra riktigt bra i förhållande till andra jag provat. De vann dessutom nåt test bla pga bäst komfort. nackdelen är uselt våtgrepp //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
ET20 |
observera skillnaden i finish...... Från SSDD Motorsport: Currently available in hyper black/shadow titanium only. Från Modbargains: Satin Silver 330 Ci cab -02 ///M |
ET20 |
a_wingard73: Jag har bra erfarenhet av Michelin PS2 i 18" dock blev det Conti Sport Contact 2 denna gång! 330 Ci cab -02 ///M |
|
ET20: fina fälgar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.