|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| hejsan alla min brorsa är intreserad av den lemans blåa m5 som finnns på nilssons bilhall i västervik vi kanske ska åka o kolla på den men jag tänkte om det är nån som har sett de och om ni vet nåt om den tack på förhand MVH | |
| Länk ? | |
|
Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| är det ingen som vet något tacksam för alla svar mvh | |
| DYR !!!! | |
|
Ser fin ut på bilderna däremot så är inte regdatum 2000-09 utan 2000-04-20 och i trafik första gången 2000-05-24. Skulle också säga att den är aningen dyr... ___ //Ulf |
|
Buspelle |
Verkar väl helrätt - även prismässigt - om den är i gott skick, är okrockad och har en ok historik. Den bå/svarta klädseln är väl inte den snyggaste, men det är ju en smaksak. |
|
Trevligt med en svensksåld M5a. Jag håller dock med de flesta här ovanför om att den är lite dyr... Den har exvis inte navi, vad jag kan se... / Mvh Joakim Länk |
|
Grubbe |
Känns rent spontant som ett bra exemplar. Man kan inte bedömma en bils skick utifrån bilder, men första intrycket är gott. Känns stabil, slå till. :) |
|
Här har du ju ett annat objekt som kanske skulle kunna vara något.. Länk Har inte sett bilen IRL men den verkar ju betydligt bättre prissatt + att den har NAVI oxå.. Mvh Jimmy |
|
| Såg att den var tagen i trafik dagen efter den Lemansblåa 2000-05-25 ;-) | |
Grubbe |
Jemej: Den där verkade faktiskt ännu bättre. Hade jag pengarna idag hade jag inte tvekat på den. |
| ja den verkar fin på bilder pris kanske man kan gå ner lite på vi får se den andra m5 som är i sthl har inga sportstolar:( m5 ska ha sportstolar enligt mig så den faller tyvär men vi får se det e brosan som ska handla inte jag......:( | |
|
Ja det stämmer, den har komfortstolar istället. Inte så vanligt men man ser dom då och då... ___ //Ulf |
|
|
Det är inget fel på komfortstolar !!! ;-) Skämt åsido så är det väl inte speciellt vanligt i en M5´a men man kan ju hopppas på att dom är aktiva.. Men det kanske inte finns komfortstolar som inte är aktiva ? Mvh Jimmy |
|
| Vanskligt dyr, tänk på att du ska ha den i några år och då är det inte direkt en modern bil längre, kan tappa snabbt i värde. | |
|
Hej cado! Var faktiskt och tittade på M5:an fredag den 27:e Dock inte så noggrant då den var lite dyr. De ja direkt la märket till var att fälgarna va kantstötta och lite klent med utr (ingen Navi tex). Vinterdäcken låg på org-fälgarna(dubb). lite info från en Västervikare....Lycka till =) |
|
| tack så mycket för den info tolfan76:) | |
| hej tolfan du som har kollat på den såg du möjligtvis om det var sport avgassystem på bilen det verkar så på bilder...mvh | |
|
tja tolfan din gamla rumprussin!!!!! Var idag o provkörde bilen. Den gick som ett skott måste jag säga, men som tolfan sa så är fälgarana kantstötta, rost på bakskärmarna, omlackad riktigt dåligt motorhuv, annars är bilen i toppskick, Tempmätare fungerear inte och varvlampan lyser gult mellan 6.5 o 7000 varv, men det kanske ska vara så eller????? Det är original avgasystem. Annars går den kanon bra. PS: så är företaget riktigt seriöst o beredda att åtgärda alla fel vid eventuellt köp. Enbart stilrent!!!! |
|
|
Ja, asså den var imot väggen men kikade lite men reakera inte på någe särskilt....så de va nog orginal....=) Har du långt att åka så kan ja kolla igen om de e någe du vill veta? MVH .T. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.