|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej Herr Gaspedal! Jag ser till att du får veta om det blir någon försäljning av bilen. Som du ser ovan, en viss Balou (tror att en tennis entusiast) kanske köper bilen och ska använda den som resrvdelsbil!! Mvh; Laszlo |
|
balou |
Det skulle betyda i så fall att Herr Gaspedal lever ca 100 år till. Balou, i all hast |
|
Var är balou idag? Han var mycket avundsjuk på min bil på den tiden! Älskar när allting funkar klockrent; underförstått BMW |
|
|
Jag har inte hört något från dig än så jag antar att du har bilen kvar? =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Hej Herr Gaspedal! Var ett tag sedan att vi hördes. Hänt en hel del sen dess, men min bil är kvar, precis som du förmodade.Förra året visade jag upp bilen för första gången på Knutstorps träffen BMW:sc 25 års jubileum.Det kändes väldigt bra att jag fick erkännande för jag vann 1:a priset som bästa 7-seriebil. Det var betalt för otroligt mycket och mödosamt jobb som man har lagt ner på bilen,och då har vi inte nämnt ekonomi alls.Hoppas vi ses på Mantorp för jag åker dit 7:e maj.Fantasipriset är den samma som var förr så jag tror jag får behålla bilen ett tag till. MVH Laszlo Älskar när allting funkar klockrent; underförstått BMW |
|
|
Vad kul! Då får jag lov att gratulera till första platsen. Åker jag till Mantorp så kommer jag förbi och hälsar =). There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Tack för det! Blir kul att träffas Älskar när allting funkar klockrent; underförstått BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.