|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ursäkta att jag lånar tråden lite. Hade tänkt att montera ringar på min e36, antar att man gör ungefär samma där. Ringarna är på 12 volt? Är de bara att plugga in på parkeringsljuset eller måste man ha ett relä också? Alltså orkar parkeringsljust driva ringarna också? Sist men inte minst vad tycker sbp om angeleysen? | |
|
christer silvén Tack för bilderna, gav en rätt klar bild av hur det ser ut. Du råkas inte ha några mörkare bilder med lyktorna tända? Mvh, Peter |
|
| Förresten, är det egna lister du satt runt lyktorna eller ser de kromade ut sådär? | |
|
Det är min son som använder den här bilen (325:an) och han har satt kromlister lite var stans på bilen, bl.a. runt strålkastarna. Jag skall försöka ta några kort även i mörker, i dagsljus syns det knappt att dom lyser. BMW CS #5206 |
|
| Någon som vet en bra monteringsguide för e36? | |
|
christer silvén Ha det skulle vara alldeles utmärkt om du kunde göra det, tack så mycket! Söker fortfarande någon som skulle kunna demonstrera de svarta 'One Block' lyktornas utseende! Mvh, Peter |
|
|
Länk där har jag en bild på mina ringar tända i mörker. // M.v.h. Spajjjs |
|
|
E36 montering: Länk www.stylabilen.se |
|
| Tack så mycket Razvan, precis vad jag behövde. | |
|
Inga problem. Säg till ifall du behöver något mer, andra länkar eller något :) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Köpte ringarna och satte dit dem själv. Jättenöjd med resultatet. Det är CCFL ringar som lyser vitt och syns även på dagen. |
|
|
Jag kör med 40 00 mcd dioder lyser mer åt xenon blåa håller funderar på att uppgradera till ccfl mina syns rätt dåligt i daxljus men syns dock ser mycket snyggt ut på kvällen. (mobil kamera bild) Länk |
|
|
40 000 mcd ska det stå. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.