|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
| Estorilblå är en mycket trevlig färg men jag hade nog prövat en mer udda färg! Individual Gold, ja varför inte? :-) | |
| kamelont färger är riktigt heta, men på en bmw? nyfiken på resultatet! | |
|
Bilder kommer snarast möjligt =) Är själv rackarns sugen på att se hur det kan tänkas bli =) |
|
| är lite sugen på att veta hur resultatet blev...är den lackad nu?? | |
| Den är lackad! Dock har den inte kommit tebax än, så det finns inga bilder! Men lita på att det kommer dyka upp snarast möjligt ;D | |
| tjena...hur har det gått med bilderna egentligen hehe... nu har vi väntat länge o vill se resultat :D | |
|
Artisktsilvermetallic ovanligt och mycket snyggt BMW its a ride not a car |
|
|
Ska jag vara ärlig så tycker jag att du ska välja ALPINVIT som jag hade på min gammla M3 skickar lite bilder. Länk Länk Länk Länk Den färgen i skinande sol uj uj uj man får gåshud =) Svårt att visa påbild måste upplevas i verkligheten =) // Jimmy lacka alpinvit |
|
| Catalunya Splash, dyr men värd pengarna. | |
| Nu har vi väntat i två månader på att få se hur resultatet blev. Om det blev något dvs... | |
|
En inte alldeles för vild gissning är att resultatet blev såhär: Länk |
|
|
Sorry grabs att jag varit lite frånvarande från autopower! Gissningen stämmer bra crisse! Så vart resultatet. Grymt färg! Har dock insett att m3an inte är något för mig. =/ |
|
modano |
Har helt glömt av denna tråd... Bilder på en interlagosblå M Coupe finns här: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.