|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
hehe, glömde länken! =) Länk |
|
modano |
Avuzblå är snyggt... men vitt är rått! |
|
Alpin Vit //Svebba - Jag är schnell ! |
|
modano |
jepp |
| Bajsbrun metallic tycker jag. Med svart tak ! | |
modano |
nu är det dags att bestmma sig för.. bilen ska på lack på fredag... Alpinvit eller Interlagosblå? eller...? suck... |
M3-lappen |
jag röstar på vit.. det är sportigt som fan !! men även interlagsos blå är fin. men hellre vit.. det är min åsikt |
|
Highway Star: Hyena rött klår bajsbrunt lätt :-) Mpower |
|
|
betan: Hyenarött... det måste jag forska vidare i .. har du nån länk att bjuda på ? |
|
Grubbe |
Modano: Kör på Alpinvit. Det är så sjukt snyggt! :) |
| Modan...den vita färgen som lamborghini har är brutalt snygg..deras nya babyblå fär är heller inte fel :D | |
|
Ingen som har nämnt santorini blå, den är faktiskt riktigt snygg även laguna seca blå Santorini blå Länk Laguna seca blå Länk |
|
ErikNilsson |
Hej, nu vet jag inte vad du har för budget men varför inte någon candy färg? Lamborghinis candy oranga färg är inte fel. |
modano |
för min del (nu stjäl jag denna tråd lite) så ska det definitivt vara en BMW Originalkulör, dels för att det ska finns lackstift, dels för att det inte ska bli stora färgvariationer om man skulle krocka och behöva lackera vissa delar. Lutar starkt år Interlagosblå eller Onyxblå... just nu.... ;) svårt... |
Grubbe |
modano: Men det spelar väl ingen roll om det är en bmw-original för det? Du har ändå en färgkod med rätt färg och "färgvariationer" blir det lika lite av oavsett vilken färg du väljer. |
modano |
Grubbe. jo visst är det så men kan garantera att en originalfärg är lättare att matcha än något eget habbelibabb |
|
Highway Star: Hyenarött var en färg jag hade på huvudet under en kort period för ett par årsen så jag kan inte länka tyvärr :-) men en blandning av mörkare röd och brunt kan det nog vara! Svårt det här med färger jag hade bitit ner en omgång naglar innan jag tagit något beslut, kämpa på! Mpower |
|
| Mitt seriösa förslag det blir nog sammetsviolett. Den färgen är mycket varm o härlig. | |
Grubbe |
modano: Men alltså... Varje färg har ett recept. Det spelar ingen roll om det kommer från Hyundai, Bmw eller om du gjort ett eget. Jag förstår inte riktigt hur du tänker? Kompletteringsfärg får du av lackeraren då han lackat klart så att du kan lägga igen stenskott och småskavanker. |
modano |
Grubbe; jag tänker så här: jag jobbar på BMW... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.