|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
modano |
skillnad på alpinvit I och II ? |
|
inte en susning tyvärr. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| modano...din skulle passa bra i phoenix gul med fina polerade fälgar :D | |
|
Oj, nu var tråden väckt till liv igen =) Underbart, har ännu inte bestämt mig hur det blir =/ Ska iväg till lackeraren i helgen och diskutera lite mera med både färger samt hur lackningen ska göras med diverse små detaljer =) Mera bilder på mera färger vore inte heller fel ;D |
|
modano |
bmw_jerry.. jo det var ett alternativ med Phoenixgult MEN har haft 4st gula M-bilar nu så måste ha lite variation... |
|
modano mora-metallic hade ju inte suttit fel..hade nog varit den ända m-coupen i världen med den färgen.. scalare.. vad skulle du vilja ha för färg då?? blå röd eller vad??? |
|
|
modano: en krom- variant som den amerikanska M3 man sett länk till här på forumet? Kan iallafall i såfall skryta med världens snabbaste dildo :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
modano |
mbolo.. M-coupen har ju kallats dildo så kanske skulle uppfinna en egen färg: Ollonlila ? ;) njäee.. krom är väl ingen höjdare ? antingen vitt eller nån snygg blå... |
|
Jag har själv inte ens en liten aning om vilken färg jag vill ha tyvär =/ tycker typ alla är fina =/ Vette fasiken hur detta ska sluta, trodde inte lackningen skulle vara ett så stort probelm =) Dagens I-lands problem =) |
|
|
Kolla här då scalare Länk Mvh Danne |
|
modano |
Daniel F där har vi ju min ollonlila ! |
| modano: du borde uppsöka läkare ifall ditt ollon har den färgen :p | |
modano |
hm... är det så illa menar du ? ;) |
|
Indivdual Gold men med bakluckan, taket(mellan taklisterna) och huvens avsmalnande del i en aningens ljusare nyans. För att förstärka ljuseffekten som blivit på bilden i länken. Skulle bli tok snyggt.... Länk |
|
modano |
Tozzy.. usch och fy... |
| smaken är som baken.... :o) | |
modano |
jaman... |
| Ska motorrum och alla dålda områden lackas också? | |
| Prova med rosa :) | |
|
Halloj, Här kommer några bilder på min Avusblå M3:a. Hoppas de kan hjälpa dig att välja. Lycka till! // Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.