|
Sida 2 av 8
|
|
|---|---|
|
Snyggast färg förutom solid svart är helt klart den här Länk BMWs egna Sepang Bronze. Vore kul och se den på en E36 |
|
|
Fasiken, nu vart det svårt! helt otroligt många fina färger! Tackar så hemskt mycket för alla svar! Estorillen var fasiken jävligt fin på domdär bilderna! Kan jag inte annat än att hålla med om! morametallic var också helt underbar, den är lite ljusare an daytonan va? Individual Gold var verkerligen speciell! Ruskigt underbar, den går lite åt saffransfärgad va? Någon som har några flera bilder på en ind gold? Atlanticsmetallic ska man inte heller klanka på =) Den såg väll nästan ut som den färgen jag var innne på först av alla, lazer blå =) Nu när jag vet att bmw har så mycket färger att erbjuda så håller jag mig nog hellre till en bmw orginal lack =) Fortsätt spamma förslag så ska jag försöka komma med ett svar under helgen! Givetvis kommer bilder upp här såfort allt är klart =) //Mvh Mathias |
|
|
scalare: Jag måste säga att t.ex. estorilblå måste upplevas live. Svårt att få någon rättvisa med bilder. Förstod aldrig varför den ansågs vara så speciell förrens jag såg en i verkliga livet. Förmodligen så gäller samma sak för de andra färgerna som rekommenderas här. Försök se färgerna på riktiga bilar, visst är bilder bra men vissa färger gör sig dåligt på bild. //Stenback |
|
|
Vill du ha en ovanlig M3:a med BMW-kulör?: Alpinvit, Urban Green (haha), Interlagosblå, Violettsilvermetallic eller varför inte Indianapolisröd metallic (M6-färg)?... |
|
|
Jag har en estorilblå m-coupé och den färgen är underbar. Ganska ljus i direkt solljus, riktigt mörkblå på kvällen. Mörkare kulörer har en förmåga att bli för "cosmossvarta" kvällstid... Länk:"Länk /// Viktor Mer mos till folket |
|
| IMOLARÖD!!!! Hade varit extremt snyggt Länk | |
|
Carbonsvart Cosmossvart Nicke |
|
|
Ingen som har en estorillblå och bor i närheten av sala / västerås? =) Vore fint att uppleva en live ;D Fasikens va omöjligt detta blev :D Man vill ju ha alla färger nästan =) |
|
Hawar |
Jag lovar att du inte ångrar dig om du väljer Estorilblått |
| visst är estorilblått snyggt men det finns ju på många m3 3.2 så det vore roligare med en lite mer speciell lack | |
Hawar |
Jag kan inte påstå att det finns många M3:or som har estorilblått, de är rätt svåra och hitta, |
|
Bara jag som tycker att Avusblå är snyggare än Estorilblå ? Kan annars rekomendera Fjordgrå. Den skiftar oxå en hel del i färg beroende på ljuset.. Länk Mvh Jimmy |
|
|
Finns det någon statestik på hur många estrillos det finns? Vill verkerligen inte ha något vanligt =) kom den färgen till 3.2orna? |
|
|
Individual gold som det var på den M3an är riktigt snygg,,, Annars lägger jag mina röster på Technoviolett, Imolaröd II, eller Calypsoröd. Laserblå känns som trimmad volvo och Estoril alldeles för vanlig.(Dock mycket fin). Le Mans blå såg jag en e90 i och den var också grymt snygg... Särskilt med ett par polerade fälgar |
|
| scalare... estorilblå kom till 3.2:orna och fanns även till z3m roadster och coupe | |
| Brokatröd! En gammal favorit som knappt aldrig ser nu för tiden! | |
| helt klart Estorilblå finns inga andra alternativ när du nu ska lacka om =) | |
| Tycker också estorilblå är alldeles för vanlig. Då är Avusblå mycket snyggare. | |
| rosa då`den är inte så vanlig till M3 | |
|
Rosa mettalic har jag faktiskt tänkt på. Men får man ens göra det på en m3a? Jag tycker att rosa är en snygg färg, speciellt lite mörkare åt lila hållet. Rödbil tror jag inte jag vill ha, för mycket jobb att hålla fint! Avusblå eller individual gold eller phenoexgul är väll dom starkaste kandidaterna. Estorillblå verkar vara alldels för vanligt och det vill jag garanterat inte ha =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.