|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Här har ni min bil på film då: www.humanrage.com/540 ENJOY! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Länk MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Här e min bil! Det är en Simons 3" liten slutburk. Med dubbla 3" utblås. Länk Glömde lägga ut filmen för ett tag sen men där e den! |
|
| Ljudet är oerhört dovt och mullrigt, det låter stöddigt. Såppas så att kameran inte får med mullret riktigt, det hör ni i slutet när det e filmat från utsidan när bilen åker förbi hur kameran sänker ljudet. Det låter högt, men ändå dovt :D underbart. | |
| Danjel, vad fick du ge för ditt system?? Hur låter det i cupén vid tex motorvägskörning. E det så man måste överrösta ljudet med stereon, eller e det tyst vid låga varvtal?? SKulle man flippa om man skulle köra 50 mil? | |
|
Klepan Systemet kommer från Ferrita i Köping. Jag e tvärnöjd! Ljudet i bilen är det inge fel på. Vid motorvägs körning hörs det nästan inte i bilen. Körde 130 mil förra helgen och det var tvärlugnt. Det är klart att det skiljer sig lite från orginal ljudet i bilen, men BMW har så mycket ljudisolering så det mesta absorberas där. Du behöver inte överrösta ljudet med stereon. :) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Jag har mest ljud i min vid ~1500 varv och ökat gaspådrag. I hastigheter över 100kmh är ljudet försumbart högre än standard. Vid ökat gaspådrag sjunger de naturligtvis mer men de låter bara gott. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.