|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Dinan 540 filmer Länk Mvh Danne | |
|
Riktigt sköna filmer med ett gott sound! Har ju med Remus hehehe MVH |
|
| Mitt ljud tar alla de där!! ;) Ferrita...ljudprov kommer snart. THATS IT! | |
|
Tjena Dandelue. Vart köpte du dina 18" fälgar, köpte du dom nya? i så fall vart? Hade tänkt mig en uppsättning, dom ä så jävla snygga. mvh Mclarry. |
|
|
Mclarry- Tackar. Köpte dem nya. Snacka med Lasse 0705476912 han har BRA priser! Fälgen heter Rh Schnitzer och är 8,5/9,5X18 Hälsa från Danne i Stockholm. Hör av dig och berätta hur det gick... Lycka till. DANNE Min bil: Länk |
|
|
Dandelue- kanon ska höra av mig till Lasse i morn. Har han en firma? & jag ska hälsa så gott. /McLarry |
|
|
Här är Lövans gamla bil och jag får säga att den låter MUMS! ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Någon som känner till nån Dinan återförsäljare i Sverige eller Europa eller man måste gå "over there"? :-) |
|
|
Såg att Lövans gamla bmw inte varvade mer än ca: 6000rpm... Min bil varvar ca:6500.... Hur kan det komma sig??? den är iofs chippad, men ändå... och så växlar min automat låda mycket kvickare.... M-Power... |
|
|
Han kanske körde på adaptivt läge!=) om han nu har automatlåda! MVH |
|
| Adaptivt läge? Dvs inte sport? | |
|
tar man en del 540 motor samt 2 delar steroider så kan det låta så här: Länk |
|
|
Helsjuk :-) Antar att en del av stereoiderna består av överladdning... |
|
|
Nja det är lite mer än så..... 4.6 liter med Stålfoder, Kolvar, Stakar, Kammar, Fullportade toppar, Extraktorgrenrör, Preppad vev, Allt balanserat, Plasma spolar Annat sprut, etc etc. |
|
|
Lät fint som fan! har dom stoppat in den i nån bil enu? vill se mer av den mototrn:d //stoffe |
|
| Ja den ska sitta i nya 150i :-) | |
|
Det där var ju Claus på Turbo Center i Tullinge. Det stog M6 test, men det var det ju inte. Var det hans egna kompressormatade v8 motor eller någon annans? Tror att han har ESS argenturen i sverige nu eller? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Tjena Dandelue. Snackade med Lasse i går, väldans trevlig, han hälsade tillbaka. Lutar helt klart åt ett par sådana fälgar te våren. Ska bara vänta ut å se vad multimedia bygget kostar i slutänden. Men Tack för hjälpen. M.V.H McLarry. |
|
|
Dandelue; Visst är det det: Det där är min "Steg V" motor, (men som kommer hamna i en E24 "M6") Den använder en mitt koncept med dubbla Rotrex-kompressorer som sedermera vidareutvecklats för M5 i lågtrycksversion. Har haft nöjet att låta Patrik TC plockat ihop bitarna och Claus TC - testar ett "nytt" sprut från Tyskland som verkar mycket lovande jämfört med tex Autronic som det var tänkt att bli från början. Bromsning hos Appelgren inom kort. Vad hände med "Steg V" då kanske någon undrar..... jo "Steg VI":-) |
|
|
540is- Mycket trevligt. Ska bli kul och se den färdiga produkten... Lycka till! DANNE Min bil: Länk |
|
|
540is Så lysande, underbart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.