AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
6.076

nån som vet nå skön bil musik?

Sida 2 av 2
Nej det är det inte, där har du fel. Gå till skamvrån omedelbums!

Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Det är bra drag i "Strapping Young Lad"!!! Köp "Alien" och mosa på:) Annars kan jag rekommendera "City" med SYL också. Lite mastigt att ta till sig om man är ovan (typ industriell vansinnes dödsmetall med punkinfluens OCH humor samt miljarders med olika pålägg av bakgrundsljud som ger en näst intill ogenomtränglig och fantastiskt detaljerad ljudbild), men bra!

mats-hajen:
Bra smak! Soilwork är förbaskat bra. Vid min senaste "långkörning" åkte "Stabbing the drama" i spontanföljt av "figure number five" och avslutningsvis "Whoracle" av "In Flames".
Om Opeth: jag riktigt längtar till att få plocka fram pärlan i sommar och lyssna på "The Drapery Falls"

Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Ang musik fick jag ett bra tips i ett annat forum: Länk där du designar din egen radio station efter musik smak. Mkt bra.
nxv
Tysk elektro (gärna industrial) funkar bra i en brutal E30 med vinande bakaxel och vägljud upp över öronen.
Eller Rammstein.

Eller Svängig rockabilly, både ny och gammal.

Chuck Berry - Riding along in my automobile. Eller varför inte Björn skifts version?
Underbart!

Bilen på G:
Länk
//Ted Andersson
th
15
therece
730 ia -89 alias Torsten
det är väll bara att leta efter skivor med en massor med BAS i låtarna. sånt som du aldrig skulle lyssna på i hemma stereon men dunkar bra i ryggen och får en på ett väldigt bra hummör!
tex.... cocounutt, facion is for fasion people, girls like the cars that goes bom bom, skaffat helt ny musik smak sedan man skaffade bil med riktig stereo...

vi föds som orginal och dör som kopior!
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Vill man ha mkt bas som therece så rekommenderar jag:
Infected mushroom-I´m the supervisor 2004
Dj Aligator-music is my language 2005
Cosmic Gate-Rytm and drums 200?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.