|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Till o börja med så har jag aldrig sålt en krockad bil till nån jag inte känner och om jag nu skulle sälja en bil som t.e.x här på forumet o den varit krockad så är det självklart att jag talar om det för köparen.. Och du acey skulle gärna få kalla mig skojare framför dig så skulle vi se om du vågar.. Att sitta framför datorn o döma folk på ett forum visar vad du är för man.. Förresten ska du inte skriva in mig i DATABASEN??? eller vad det nu var du hade.. |
|
|
Förresten acey gå spel james BOND någon annan stanns här snackar vi med respekt.. Du kanske blivit lurad nån gång av en säljare som sålt en ramsne bil med det är inte alla som säljer sånt utan att informera köparen.. Och för att en bil varit krockad så behöver det inte betyda att den är ramsne... |
|
|
Vad fan yrar du om egentligen m3elf? Går du på anabola? Våga? Respekt? ehh Rinkeby eller vadå mannen? Självklart har du inte gjort något oseriöst. Maximum Respect. |
|
|
hehe....det börjar hetta till lite:-) Kör hårt grabbar!!! det är rätt kul att läsa era inlägg. |
|
|
Det e nog bättre att vi lägger ner disskutionen ingen av oss tjänar något på att bråka.... Faktiskt så bor jag inte i rinkeby utan i Södertälje.. |
|
| peace out. ;) | |
| Besviken:-(( | |
|
Hej jag hejar på m3efl det finns de som är som är utbildade till bilplåtslagare som sitter här i forumet.och jag känner också en bilplåtslagare som jobbar på BMW. |
|
|
Komm igen nu:) vill höra mera.... Bråka på nu... |
|
|
Niklas.. Låna mig din m3:a så kan jag slå vem du vill :=) |
|
|
m3efl: nja är lite rädd om min bil:) Men självklart kan allt lösas med en fet Plånbok:) Ha det gött |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.