|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tar gärna en 135Ti... ser ju ascool ut :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
Coupén |
Yepp, skulle helt klart byta till en 135ti (om priset inte är helt orimligt)!!Skitfräck och vilken sagolik månraket det skulle bli! Har letat runt lite på nätet och vad jag kan utläsa så är det tyvärr inte så troligt att det blir någon 135, någon som vet/hört/läst motsatsen nyligen? |
| Den skall heta tii för böveln, damma av beteckningen när ni skickar in raketturbon i E88 (eller vad den nu kommer att kallas). Äntligen en liten snabb förhoppningsvis lättfotad bimmer i urfader 02 anda. Lite vit färg och turbostripes så är illusionen komplett. ;) | |
| håller med PowerMac .. en bil i 02 anda skulle inte vara helt fel | |
|
Läs AutoPowers reportage från Parissalongen för intressant information gällande kommande 1-seriemodeller och varianter :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
jag citerar "Han avslöjar att två nya versioner av 1-serien är på väg inom det närmsta året. Dels så kommer det en tredörrars halvkombi, men han bekräftar även att en 1-seriecabriolet i princip är färdig för lansering och att båda modellerna kommer att visas under nästa år. När jag berättar att det förekommer spionbilder på en maskerad 1-serie med tilltagen laddluftkylare i fronten ler han snett och hävdar att "det måste vara någon av trimningsfirmorna som är ute och kör". Han vill inte svara direkt på frågan om huruvida det kommer en 135i, men berättar lite kryptiskt att "Den motorn skall placeras som top-of-the-line i fler modellserier än bara 3-serien. Tekniskt sett så får motorn plats även i 1-serien, frågan är bara om det finns en marknad för en sådan modell. Våra ingenjörer har massor av idéer som de provar, en gång var det till och med ett gäng som monterade en V12 i en Z3 och provkörde, men ärligt talat så blev viktfördelningen inget vidare (skratt)". Vi på Autopower väljer unisont att tolka det som att en 135i nästan är redo för lansering..." äntligen... nu är det itne lång tid kvar innan en 3dörrars etta är här.. caben verkar också intressant.. och v12 i en z3 wow hehe |
|
|
nu har det kommit ur färska bilder på en 3-dörrars etta,.. kust nu ser det ut så att bmw kommer släppa en 3-dörrars version i samband med faceliften av 1-serien... Länk Länk Länk Länk tycker faktist att den ser väldigt snygg ut men fronten måste göras om .. känns som om njurarna lutar åt "fel" håll så att det blie som en hajfront.. |
|
|
här komemr nya bilder... ser ut att vara den nya fronten på den... den känns lite lägre än 5-dörrarsversionen elelr har jag fel?? Länk Länk Länk Länk personligen så skulle jag vilja ha en vit 130 3d med röd svart inredning.. skulle nog vara hur snygg som hellst |
|
Njuren |
Den ser ut att vara testad i sverige på en någon av bilderna? "nybakat varje morgon" =) |
|
Såg att nån undrar om syftet med 3D. Jo, svar på Volvo C30 bl.a. Och den lär piska gänget! Gött. Gillar 1 serien skarpt! Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
hitatde ytterligare bilder på vad som sägs vara 135ti Länk Länk Länk |
|
| När kan vi räkna med att 3-dörrarsversionen börjar säljas? Jag är ganska sugen på en sådan... | |
| Tredörrars1-serie ser lovande ut. Helst vill jag också ha mer coupéstil. Såg i nån biltidning bild på en riktigt fin ev kommande 2-serie coupé. Nån som vet mer om det? S | |
|
Klart mycket aptitligare i 3-dörrarsversion! Vill ha. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| Nu har jag läst på lite. Ettans första facelift kommer att visas på bilsalongen i Genéve mars 2007. Lite uppiffad i vanlig ordning. Mer intressant är att då visas också tredörrarsversionen. Senare - hösten 2007 - kommer en coupéversion och längre fram också en öppen version. Måtte coupén bli lyckad - typ modern MGB GT. S | |
|
Har snackats om den i över ett år nu, bör den inte komma snart??? _____Vraum!_____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.