|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
en 3dörrars version av 1-serien har fångats på bild.. tycker personligen att den är betydligt snyggare än 5-dörrars ettan.. nån som vet vad den svarta färgen heter(snyggare svart än på andra ettor ja sett) ??? notera även den snygga listen runt fönstren.... Länk Länk hoppas nu bara tt den kommer och att priset blir rätt.. den borde väl kosta ca 5000kr minde än 5-dörrars versionen eller ?? | |
| Jag vet inte varför, men det doftar helt plötsligt väldigt mycket Alfa Romeo om 1-serien. :) | |
| Ser ju helt OK ut även om jag hoppats på mer coupé-look. Att den skulle bli billigare än 5-dörrars tror jag dock inte. | |
| 3-dörrars versioner brukar ju vra billigare än 5-dörrars versionerna..hursomhellst så kommer den i alla fall bli några kilon lättare då den är en bit mindre... en 130 3d skulle inte sitta fel :D | |
| gillade den skarpt, men frågan är ju om det inte är bättre med en 4-dörrars, ser ju inte sååå olika ut. | |
| Kollar du på BMW och 3-serien som jämförande modellserie, så märker du att 3 dörrar är klart dyrare än 5 dörrar... Vet inte om det blir så här, men finner det inte helt otroligt. | |
| Griseknoen ja det kälelr ju en riktig coupe jämfört med sedan... men kolla på en 3-dörrars gold och en 5-dörrars | |
| Jaja, vi får se hur det blir, men inte tror jag BMW inspireras alltför mkt av Golf i sin prisstrategi. | |
|
bmw_jerry: Jag skulle ganska säkert kunna påstå att det är Saphirsvart, anledningen att jag säger det, är för att den ser precis likadan ut som min (färgen alltså, det saknas 2 dörrar) :-) Anledningen att färgen kan se annorlunda ut kan vara att det är rätt gråmulet väder när dom bilderna togs. Jämför själv: Länk |
|
| roxxs... jo det kan nog stämma plus att bilen är lite smutsig och så....va snygg din bil är :D gillar m-paketet | |
| bmw_jerry: m-paketet va värt varenda krona, mostsatt vad vissa andra här inne säger :-) | |
| jag ar oxå lite negativ till det i början men nu gillar jag det.. 3.0 motor gör ju inte saken värre :D | |
|
här kommer lite nya bilder på 3-dörrarsversionen Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Min är allt snyggare *L*. Men de klart att den är snygg , de är ju en etta |
|
| Kan inte vara kul att klättra in i det baksätet. :) | |
| Äh, man sitter väl inte i baksätet och kör heller! :D | |
| Var är poenget med den bilen.. !?? | |
|
Den blir nog liiite snyggare i 3-dörrars utförandet... Nice! _____Vraum!_____ |
|
| någon som har mer info om en 3-dörrars 1-serie??.. vore verkligen kul om bmw byggde den | |
|
hihi den ritade jag i PS för längesen när vi fick 120d:n... fast den var ju inte lika bra ritad som dessa riktiga versioner:P |
|
| kolla denna länk Länk 135ti oj oj oj.. skulle itne sitta helt fel.. tycker att 3-dörrars versionen ser väldigt bra ut | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.