AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.306

Vad lyssnar ni på i bilen? ^^

Sida 2 av 2
ja
101
jayman
E61 525iT xDrive -10
Pierre Jersten mixar från P3 ligger på topplistan, doch en bit ner efter Metallica, Blacknuss, Ted Gä, ABBA, U2, Guns N Roses...
äh, jag är allätare.

OCH körstilen blir oftast rytmisk efter musiken haha :-) Känt fenomen eller hur?

______
Joel - Länk
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Svebba: My land är en helt ok låt. Rockar på bra.

Reconing Night är ett väldigt bra album med Sonata.

Finns så mycket bra musik o lyssna på när man kör. Provat köra till soundtracket av Rocky? Bra tempo och tryck ha ha =).

Scooter går inte heller av för hackor...
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Japp, sexans muller är ljuv musik. Annars är Van Halen ett säkert kort. Nercabbat i skymningen på en landsväg genom sommarsverige... Då gör sig "Summer Nights", "Top Of The World", "Can't Stop Loving You", "When It's Love" eller någon annan av Van Halens alla låtar bra. Riktig bilsommarmusik om du frågar mig !
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
FullFartFram: Ja Van Halen har ett par riktigt bra låtar jag gillar särskilt aint talkin about love, grymt bra!

Fantastiska Z4:an: Menade Coheed & Cambria.. Gruppen heter 10 Years, låten som körs nu på bandit (i stockholm..) heter wasteland. Hela skivan rockar!
//Månsson
Fantastiska Z4:an satt just och lyssnade på aint' taklin'bout love med van halen när jag läste ditt inlägg :)

Iron maiden!!!

// Pantzare
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Månsson tack för tipset ska kika upp dom, (har tyvärr inte bandit i min lilla skit håla=() .... Hehehe pantzare, läskigt! XD
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Iron Maiden med underbara liveplattan "Death on the road" kanske? Titeln är ju ytterst passande .. :))
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Sen skruvar man upp "Paschendale" på högsta nivå med fullt basdunk och njuter...
Highway star, det skulle va något! :)
Skulle kunna sätta på run to the hills från liveplattan live after death också!

// Pantzare
Eller kanske "driving free" :).......running free

// Pantzare
Självklart Klassisk musik...utan tvekan....hahaha..gud nej..nej nej...

rnb...för det mesta

Ramstein :) eller Rak 6 :a 3.2 liter M motor genom hela registret,
MMMmmmmmm

Cabbat förtås ;)

// Rop
Fantastiska Z4:an:

Länk

//Månsson
MuRree, fast vi borde kanske lyssna på lugn klassisk musik, den musik jag lyssnar på brukar ha ett medryckande tempo som liksom fortplantar sig ned till högerfoten och på något sätt får den att bli tyngre.

Misstänker att det är någon fysisk lag som infinner sig.

/Fredrik
Ev
120
Evotek
123d Coupé-09 (Pärlan)
2002-75 (I dvala)
V40 2,0T-99 (Bruksen)
Elise S1 111S-00 (banan)
MEN.....Min Z3 är bara 4cyl så det är bra drag i stereon som gäller och då helst Creed eller andra band av den typen.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.