|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja vad lyssnar ni på när ni ex åker ner cabbat, så att folk utifrån kan höra? Tycker själv det är jävligt skönt att åka ner cabbat med högt ljud så folk vänder sig om ^^ tycker säkert det är töntigt men inte jag hehe... Jag lyssnar mycket på metal/trash ex. Metallica, COB hitta även detta nyss som jag gillade faktiskt Länk Kommer nog hamna i cd spelaren fram till våren ^^ | |
|
Till 90% Club musik, Techno, Trance men även Metallica, ZZ Top, Rammstein mfl. spelas ibland. Just nu njuter jag mest av Chris Chambers makalösa mixar. Fast i cabben spelas det inte musik, där finns ingen stereo alls. Njuter av motorljudet istället. Får se om jag får tummen ur och installerar ett slutsteg i den till våren och kopplar in iPod'en. /Fredrik |
|
| Finns det något annat att lyssna på än gammal hederlig hårdrock ? Nej... tänkte väl det ;). | |
|
Funderar på att byta ut högtalarna samt att sätta in ett slutsteg i bilen när jag får råd. Det är alldeles för dåligt ljud i org.systemet. I vanliga fall blir det faktiskt radion eller ren och skär pop-musik, alltså den som spelas på radion. Har ju en förkärlek till 90-talets eurodisco så det spelas en del. Jag spelar dock inte för att andra skall höra. Har som sagt ett tak på min kärra :) /Bo-Erik Länk |
|
|
Härligt o höra att det finns fler metal fans här. Manowar, Rammstein, Metallica, Inflames, AC-DC, Iron Maiden är några av de grupper som spelas. Hade en cabbe innan och det var skithärligt o bara dra på volumen med hårdrock. Tycker egentligen att det är lika härligt fortfarande...=) Finns inget härligare än att ut o köra och lyssna på go musik. /Kristoffer |
|
| CompactK: Word ! | |
| Bra grupp som du länkade till fantastiska Z4! Om du gillar detta så borde du testa Sonata Arctica. Grymt bra power metal =) | |
|
hederlig hårdrock ja visst finns inte mycket annat som är värt att spela ;-) måste bara fixa ljudet för med original högtalare går det ju inte att spela högt |
|
|
mestadels Techno / Trance =) // M.v.h. Spajjjs |
|
|
CompactK: Ja visst var dom bra! Ialf den låten på hemsidan welcome home, har inte lyssnat ordentligt på hela albumet. Ska kika upp Sonata Arctica har du några album/låtar att rekomendera? Vad har ni för system i era bilar. Jag har hifi Pro med tio högtalare, måste säga att det är riktigt bra ljud! Så jag kan pumpa på =D Ni får gärna rekomendera specifika låtar album som man inte kan klara sig utan i en bil.!! tipsa på! |
|
|
Fantastiska Z4:an: Visst är dom bra! Lite o/t, men har du hört "10 Years"? //Månsson |
|
| Månsson: Menar du Coheed and Cambria eller Sonata?, hmm 10 years har jag nog aldrig hört talas om, vilka är det som gör den? | |
|
Har ni hört Santana - Trinity gästspel av Kirk Hammet passar riktigt bra att lyssna på full volym och köra ner cabbat till detta landskap: Länk |
|
|
Sommartider, hej, hej :-D Funkar även under plåttak. Bara nåra månader dit :-DD __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Mest Hårdrock men nästan lika mycket på mitt Eisenmann =) Mvh Henrik |
|
|
Soda: hehe ja det kanske blir så när man har ett super(skönt) ljud =)., appropå esienmann så var det eisenmann utblås han hade i den video filmen jag länkade till förut. Nya hardcore superstar funkar ganska bra faktiskt ialf: we don't celebrate sundays, wild boys och kick on the upperclass |
|
|
soda: Fan då lyssnar vi på exakt samma grejjer då :) |
|
|
Sonata Artica - My land den kan ni nog krydda på!! nä men de blir allt möjligt i bilen... Eurodisco, nostalgi á la disco 90 tal är inte helt fel :D Brukar bli mkt Turbonegro också! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Kizz, Jean Michel Jarre, 90-disco, Dire Straits, Kraftverk och lite nyare saker. Eftersom man bor i Halmstad måste det ju in lite Gyllene Tider och Gessle också :) ,FMZ3 |
|
|
Lysnar helst på en rak 3 liters sexa där varvet närmar sig rött! "Z4 love it" |
|
|
Håller med Kenta ! Jag använder aldrig stereon. Vrålet från 6:an är den bästa musik som finns ! Lyssnar ni på musik så tycker jag ni kan glida omkring med en 4:a :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.