|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hittade precis detta på Teknikens Världs hemsida. www.teknikensvarld.se/nyheter/060110_skogsmulle/index.xml Det kan han ha:) | |
|
Och han blir tvungen att betala in beloppet innan han kan överklaga och få tillbaka pengarna. Bra att en politiker råkar ut för detta så ser även dom hur dumt systemet är. Keep Your Distance! |
|
|
vem sa: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen :-DD Då får han test det konstiga systmet, att betala in, överklar och begära återbetalning. Lär bli mer än en gång. Vi får väl starta en insamling till den som kör med hans skylt, falskskyltning är allvarligt - och DYRT! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
överklar?? knappast, överklaga skulle det stå... __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Undrar hur detta komma att fortskrida hoppas på en följetång... Men har inte han en SUV detta är en fransk bil? |
|
|
HA...HA... Härligt! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| :) Hoppas han får överklaga mer än en gång | |
| Skall bli spännande att följa denna fars. | |
|
Hehe, en ond tanke väcktes i min hjärna. Tänk om man skulle fixa så samtliga miljöpartiets höjdare får räkningar från biltullarna. Att få fram deras reg. nr. är nog inga större problem, smeta på skyltarna på några bilar och kör igenom tullarna. Det räcker ju med en gång för att det skall ställa till problem. /Fredrik |
|
| Om ni har namn på dom så ordnar jag med nöje fram reg.nr.! | |
|
Men hallå! Miljöpartister cyklar väl bara... ;) ///BMW - Was sonst! |
|
| Haha, jag såg Länk och funderade på att sända efter Peter Erikssons skylltar. Hur kul som helst! Dock är böten för urkundsförfalskning inte att leka med :-( | |
|
Han börjar visst surna till: Länk "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Politisk Kampanj :) Underbart när det visas missnöje på ett sätt som verkligen uppmärksammas av Politiker, mer sånt! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Klockrent :D /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
ErikNilsson |
Den där Martin Borg är nog min hjälte just nu. Årets höjdpunkt helt klart! Synd att man inte bor i Sthlm annars hade det nog varit värt att köra förbi kameran några gånger med hans reg nummer. Och varför ska inte Peter betala för egentligen??? Med deras löner skulle de knappast vara befriade från detta trams. Snart dags för val mina vänner. Inte tänker ni väl rösta på denna regering fler gånger!?!?!? |
|
e34briliant: Annika Billström äger ingen bil utan den står skriven på hennes man som heter Lennart i förnamn. Tror att det ska ha en SUV som bil men är ej hundra men du kanske har mera info? |
|
| lite kul att dom som mest förespråkar biltullarna, anniska billström och peter eriksson båda kör SUV som drar en massa soppa och släpper ut en massa avgaser | |
|
Är det någon som har koll på vad straffskalan för urkundsförfalskning är om vi tar detta som exempel? //Stenback |
|
|
Hade trots allt varit lite småkul att dundra förbi i en Lamborghini LM002 med Erikssons skyltar. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.