AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.088

Färgkombinationer e90!

Sida 3 av 3
SN
104
SNakey_
328iA -00
DSP? förmodar att du syftar på det dyra systemet? Isåfall har jag inte hört det. Har bara hört Orginal systemet.
Johan Strömberg
dsp (logic 7) är grymt
Japp, jag syftar på det dyrare Logic7 systemet. Kolla om du kan få höra båda, själva hade jag i stort sett gjort samma val som du men valde faktiskt bort elstolarna till fördel för DSP. SÅ stor är skillnaden. Enligt min åsikt givetvis.

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Elektriskt stolinställning är enligt mig bortkastade pengar

Välj Antracit innertak alt något annat kul för pengarna.
Alpinvit med svart skinn & alupaneler hade varit mitt val......= )

sw
Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
Nån som sett nån röd E90? hur gör sig bilen i den färgen?
ap
9
apex
325i E91
Jeg tyckar att den er fin i japanröd, har nämligen beställt E91 i den färgen ! Med antracit tyg/läder klädsel.

Ber om ursäkt för min krassliga svenska. Det går meget bedre med dansk.
tullan:
Har sett några röda på Novation. Ser väldigt bra ut kanske blir lite mycket rött i längden. Men snygg färg den där Japanröda.

Keep Your Distance!
Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
som kombi gör den sig kanske bättre i rött tror jag....ser nog inte alls dumt ut! Ingen som har nån bild?
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
E91 Touring i rött Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
edit: tror den heter Electric red
Imola II är den snyggaste röda färgen BMW har gjort enligt min mening, den här är fin, men liiite för ljus tycker jag.

ap
9
apex
325i E91
Jeg har letat, men inte hittat nogon bild på den i kombi version, endast i sedan. Förenade bil (Fosie) har haft en 330i sedan stående, det er den enda som jeg har set live. Der finns många bilder på Japanröd sedan her Länk. Lovar att återkomma med bildar när jeg får min.

Ber om ursäkt för min krassliga svenska. Det går meget bedre med dansk.
denvar riktigt snygg i den japanröda färgen..passar ju perfekt :D... den lilla läppen på bakluckan saknas dock
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.