AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.086

Färgkombinationer e90!

Sida 2 av 3
Barrique röd med svart skinn supersnyggt, såg en live på burlin klockrent!
SN
104
SNakey_
328iA -00
Just nu lutar det mot Sparkling Graphite, men interiören är jag inte klar över, jag väljer ju sportpaketet och där finns ju finslipad aluminium listen, som jag behåller. Men som sagt klädslen är jag inte klar över, så övertyga mig nu om något. Tackar för bra tips och förslag hittils. Fortsätt.
Dakota lemon! Den var ju riktigt snygg. Sparkling graphite är också snyggt, lite feg kanske.

Så har du bestämt dig för den lite försiktigare färgen SG, hotta upp med en lite mer vågad inredning, Dakota lemon! Bra utrustning förresten.
har någån bild på dakota lemon inredningen???...
Knappast några bra foton men...
Länk
Länk
Länk
Länk

Är det någon som har bättre?
Keiser:
Det är väldigt svårt att plåta Lemon lädret och få det att se ut som det gör i verkligheten, blir alltid för ljust.

Keep Your Distance!
Hmm jag fegade ur och tog silver metallic med svart inredning. Har haft 2 svarta bilar i rad och är ute efter något "rep-vänligare" men sparkling grey är riktigt snygg!

var hos bmw i esklistuna idag..där fick ja syn på en e91 med någon brons färg..liknade sepang bronse men jag är osäker på om det är den men hursomhellst så var den färgen hur snygg som hellst...passade väldigt bra...
fanns en silver e90 pch den var också väldigt snygg speciellt med den lilla vingen bak...
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Kanske den?

Länk
svårt att säga...det liknar mest den där brons fägen som finns på m5:an
Oj, den var snygg!
Fast vid närmare eftertanke så är SG snyggare. ;)
Har du bestämt dig än?
SN
104
SNakey_
328iA -00
Har inte riktigt bestämt mig än, vet inte om jag vågar säga vad jag tänkt.,
Nej men har tänkt lite att skippa skinnet o köra M-sport klädslen dvs, Alcantara klädslen tillammans med SG. Lutar mot de nu iallafall. Vet att de verkar lite fegt men,men.
SN
104
SNakey_
328iA -00
Då var den beställd, Blev en 330i SG, med Alcantara M-klädsel, Automat mm.
Kul, grattis!

tog du m-paketet???... vad valde du för utrustning??... när får du den??
bara att gratulera:D
SN
104
SNakey_
328iA -00
Tackar valde följande utrustning.

Leverans vecka 16
Färg:Sparkling Grafit
Automat
Klädsel:Alcantara M-sport
Interiörlister: Finslipad Aluminium
Comfortpaket
Navigationssystem Professional
M-sportpaket med LM Fälg Stjärneker 193 M
Taklucka
Förvaringspaket
Isofix
Grön överkant vindruta
Hifi Högtalarsystem
Solskyddsgardin för Bakruta
Elektriskt stolinställning
Svankstöd
Velourmattor
Xeneonljus
oj oj oj låter som en kanonbil...får man veta vad priset för allt detta är??
det är ju itne så lång tid kvar men kan förstå att det blir svårt att vänta :D
En fråga bara, har du lyssnat på skillnaden mellan hifi paketet och dsp? Vet inte om du är ljudintresserad, men skillnaden är enorm, och i mitt tycke så var dsp det enda alternativet för att få hyfsat ljud i bilen. Tänkte bara säga något nu när du antagligen fortfarande kan göra ändringar i din beställning
:-) Jag vill understryka att jag definitivt inte är extremt kräsen när det gäller ljud, men tillräclkligt för att uppskatta skillnaden.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.