|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
spjuvern: vad är ditt endamål med bilen .. ska den trimmas till en massa hundra hästar eller kommer du att åka orginal? Mvh |
|
|
Han lär nog pilla en del på den e jag rädd för....) Länk |
|
|
Min 3.2 har gått 9000mil med RR-vanos och det fungerar felfritt.. Men visst är dubbel-vanosen känsligare än den enkla. |
|
|
Jag har bara provkört 3,o an och kan säga att den är rapp i ax men kommer på högre varv som turbo göra ungefär. Men den var inte så rapp på högre farter så som jag ville att den skulle va =) men den var välldigt rolig å köra Orginal =) Funderat på en sån jätte länge nu men få se. Vill man öka prestandan så skulle jag nog sattsa på en kompressor istället för turbo! |
|
|
är nog mest intresserad av en 3,0a men försäkringarna är ju galet dyra :( får se hur det blir men det är ju inga problem att få en 325a att gå bra med lite trim ;) men det skulle ju vara roligare med en m3a + trim :D www.spjuvern.com 9,89 227kmt 402m 1,43 60ft Bmw E30 2,7 Turbon (Såld) |
|
|
jag köper du en m3 så får du ju mycket mer godis bromsar å väghållnig å allt skit som brukar sitta på! jag älskar iaf min m3 e36! fast den är från 93!! Spjuvern... antar att de blir Turbo!?! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.