|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
hej zaz. Det är "Drop in" som gäller :) Välkommen ! hälsningar Ando |
|
|
Träffen kommer som sagt att äga rum den 27/5 vid Skokloster Slott och anordnas tillsammans med BMW CS , men det är INGET krav på att man måste vara medlem i BMW CS för att deltaga på träffen ! Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jasså du A:G du lyckades iallafall få med dem på det! Du trodde inte de var intresserade först va? Kul bra jobbat där!! ;) MVH Patrik |
|
Kom bara å tänka på en sak någon från norrland förutom jag som ska fara. Jag kommer från västerbotten. Det vore ju kul om man var några som for här ifrån så man slipper vara den enda bilen här uppe ifrån som kör till uppsala.. mvh Linus |
|
|
Ja då var det snart dags för E24 träffen ! Plats: Skokloster Slott Länk Datum : 27 Maj Tid : 11.00 Träffen arrangeras av Ando Gunnarsson / Bmw Club Schweden och man behöver inte vara medlem i någon bilklubb för att deltaga i träffen . Välkomna ! |
|
|
Slugger, var bor du. Själv bor jag i Umeå, skulle vara kul att se din bil.... |
|
|
GooCart Jag bor i lycksele men jag tror att jag kommer att missa träffen. kommer att ha min bil på verkstaden samtidigt som träffen ägerrum lite tråkigt... |
|
| klart man blir med . ska upp till sthlm och hämta en -88 i mint kondition så den vill man ju gärna visa upp vid en ev. träff | |
|
Hej alla E24 ägare, Nu på lördag 27:e maj träffas vi vid Skoklosters slott, karta (se länk ovan). Vi börjar kl. 11.00 och uppmärksammar modellens 30-års jubileum. Alla ni som ännu inte har fastnat för E24:ans charm, den vackraste coupén någonsin, är välkomna att se den förmodligen största samlingen E24:or på ett och samma ställe. Välkomna! Göran |
|
|
Hoppas att ni får bra väder och en kul dag! Tyvärr kan jag inte komma men hoppas på att få se många sexiga E24:or på bild i efter hand. //Andreas |
|
|
skrivihop.nu (efterhand) Pinsamt :-( (känns som om det är dags för en editera inlägg-funktion) |
|
|
Det ser ut som jag kör upp en liten snabb vända från Göteborg för att få se lite 635:or. Finns det nåt planerat mer än att bara gå runt och kolla på varandras bilar? Min pärla Länk |
|
| Förresten så kanske det finns nån som kan ha en ide´varför min färddator bara blinkar och inte vill fungera. Hur felsöker man? Tacksam för tips | |
|
Synes där grabbar! Jag hoppas att min gamla bil håller fram och tillbaka bara. har 50mil enkel väg =) Hoppas nån tar med lite reservdelar man kan köpa ;) |
|
|
Kul med långväga gäster! Ja! har någon en hel original skinnknopp och en ringnyckel storl. 12-13 SAMT lilla mejseln (med grönt skaft) så är jag tung spekulant på dessa prylar! Robban: Bakljusglas måste du nog vända dig till BMW för att få tag på. Vi ses! mvh Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Hej. Finns det något intresse för att köra upp till träffen i grupp från stockholm? Jag bor i Haninge och tänkte vara framme vid 11-tiden. |
|
|
Det vore trevligt. Jag tänkte vara där kl 11 och utgår från Solna... |
|
|
Kul då blir vi minst två i alla fall. Har du något förslag på uppsamlingsplats, kanske vid järva krog? och vid vilken tid? Mvh Fredrik. |
|
|
Biliaparkeringen vid Haga Norra är också ganska bra om det blir fler. kl 10.30 blir väl lagom. Borde kunna lura med några fler också... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag kan hänga med! Men hoppar dock på från Jakobsberg eller Sollentuna ber. på vilken väg ni åker. Ska lämna mina barn hos sin Mormor i Jakobsberg innan!! MVH Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.