AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
6.356

Varför deltar inte BMW på Stockholms bilsalong?

Sida 4 av 4
Åker dit imorgon och på söndag innan fotbollen.
BMW Solna har nån VIP-tillställning imorgon, intressant att se vad dom har att bjuda på...Mat blir det åtminstone.
Vågar man hoppas på Z4 Coupén..?

Keep Your Distance!
Nyss hemkommen från mässan och det var verkligen avslaget utan BMW o Merca. Och lite folk jämfört med hur det har varit dom tidigare åren.

Tillbehörshallen var det enda som var riktigt bra.
Cadillac BLS vilken blåkopia på 9-3, allt invändigt var ju 9-3.
Volvo S80 kommer att bli en framgång. Riktigt snygg.

Keep Your Distance!
En drös med bilder ---> Länk

Aliquando et insanire iucundum est.
hu
76
huttyr
540iA -93,motorras
Jag kan första lite om inte Mercedes kommer, de har ju visat röda sifror i resultatet för 2005 vilket är första gangen som de visar förlust inom personbilssidan, om jag sjalv hade haft ett foretag som gick back skulle jag nog dra in pa marknadsforingen lite, tank 7milj bara i Sverige och se vad det motsvarar i hela världen...

Sen att BMW inte kommer om inte Merca kommer tycker jag bara ar svagt, lite som att kommer Forsberg till VM sa kommer jag ocksa. Visar ju egentligen bara att Merca fortfarande har mer inflytande och status an vad BMW har.

Sen finns det ju en annan aspekt ocksa, och det ar ju att alla skriver om att inte Merca och BMW kommer och som man brukar saga att all PR ar bra PR sa de kanske far mer reklam an vad alla de andra biltillverkarna far tillsammans.

//
HN
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
Fast det fanns ju en och en annan merca och BMW i tillbehörshallen, bl.a. som "fälgmodeller", både Schnitzer preppade BMW och Brabus Mercor, även BMW 6-ser, men inget man kunde provsitta i...

BMW 4EVER
Bilen:Länk
Länk
Calle Rosenblads 320Si skulle tydligen ha funnits på mässan men jag hittade den då inte och jag var där på premiärdagen.
Schnitzer BMW, en M3, en M6 och den röda M535 i bedrövligt skick i traderas monter var det av BMW anknytning som jag såg.

Keep Your Distance!
CLubsport:

M535 var det i väldigt dåligt skicka? om man läste annonsen fick man för sig att det var ganska bra skicka.....vad var det som var dåligt för utom det som stod i annonsen?
Clubsport,

Rosenblads 320Si var på plats - sjukt fet! M535:an som stod i Traderas monter var inte alls i bedrövligt skick. Den var faktiskt i riktigt bra bruksskick, inte ny, men så hade den gått 23 000 mil. Det som var dåligt med bilen var slitet insteg på förarsidans sportstol, samt att det satt fel fälgar, vilket förstör intrycket rejält. Men att påstå att bilen var i bedrövligt skick är en klar överdrift, anser jag, även om det förstås är subjektivt.

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Länk

Misce stultitiam consiliis brevem: dulce est desipere in loco
Paap Reeder
... ngn som vet om den blev såld /utauktionerad?
Var är den nu och vad blev priset?
- inte för att jag är spekulant men vill få litet grepp om prisbilden för dessa fordon.

MVH /// Paap R
Kalle Hansen:
Kanske inte bedrövligt skick men dåligt skick var den allt i.
Förutom stolen så var ju alla emblemen slitna, den gav ett väldigt slitet intryck. Dålig lack bl a. Verkade inte som att den har ägts av pedanter direkt.

Keep Your Distance!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.