|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
|
Där jag bor morsar vi alla på varandra när vi ses på gatan eller man grejar med bilen, att folk ser snett på en för man kör en Bmw eller är märkestrogen är ju sjukt då märket är så vanligt idag att det är "Svensson varning". mvh |
|
|
Märker inte av ngt mer än att det inte är speciellt svårraggat på tjejer med nya bilen. Dock så hade det nog kunnat vara en VW cab lika gärna.... |
|
|
Är det verkligen sant, FormatC? Jag tycker det låter vidrigt. Hur kul är det att få en tjej för att man har en viss bil?? Jag skulle aldrig ta en man för att han har si och så bil. Jag uppskattar andra egenskaper. Som inte har ett dugg med en bit plåt och gummi att göra. Beklämmande! |
|
| LePascha: Ja det är sant. Mkt Beklämmande | |
| Men hur gör du då?? Tar du tjejen och "suger på karamellen så länge den är god"? | |
|
Vem har sagt att det är jag som raggar, och vem har sagt att jag överhuvutaget träffar dem... Det jag ville få fram var att uppmärksamheten och viljan att åka bil med främmande kille helt plötsligt blivit stor. Så stor att man i stan frågar om man får åka med,... Har aldrig tidigare varit med om detta, förren nu. Och det har hänt ett flertal gånger. Detta kan bara ha med bilen att göra.. Min flickvän skulle nog inte gillat jag tog med dem på äventyr. |
|
| Sen säger det nog mer om tjejerna än om bilen kanske :) | |
|
Nä, ingen sa nog det, det var bara jag som tolkade in det så... Visst är det billigt av tjejerna...men jag vill inte tro att det finns såna! Och oerhört tragiskt om det finns killar som går på det.. |
|
|
FormatC, hur gamla e flickorna, 15-16? Menar du även på fullaste allvar att du får förfrågningar ifrån främmande folk i stan att få åka med? Allt detta måste utspela sig på skolgården då antar jag! |
|
|
Jag är fullt allvarlig.. och ålder?? Vet ej men äldre än 15 och yngre än 25 .. Det är väl ungefär samma tjej som springer fram till spritbordet på krogen o vill ha gratis sprit. |
|
|
Dom tjejerna har nog inte hört uttrycket:-) Vilket uttryck undrar ni ??!!`?? Svaret hittar ni om ni klicka på den lilla bilden av vår LePasha...:-D OBS: Ta det inte så allvarligt nu Min bil Länk |
|
|
Det finns ju faktiskt bilintresserade tjejor också... Det ska man nog inte glömma. Även om jag tror att de flesta inte är det till den grad att de frågor efter åkertur. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| forry: visst är den kul!? | |
|
LePasha: Den är Toppen :-) hehe Min bil Länk |
|
|
Forry: jo, den är kul, men det går ju att byta ut till vilket märke man vill. Men det är kuligast med BMW för det retar min man så förskräckligt! |
|
|
Då blir det ju ännu roligare, :-D Ett annat uttryck "den man älskar agar man" :) Stämmer lite va?? hehe... Min bil Länk |
|
| Hoppsan....nu gick jag in på din profilsida...och såg ditt yrke! Jäkla tur att jag inte sa att bilden suger! :D | |
|
Jaa..det var tur för MEJ :-D |
|
| Äh, tur och tur...det är skicklighet... | |
| Pyttsan..erkänn, det var ren tur eller hur?? :-D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.