|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Varför inte helröda med vitt backljus? Nån som vet var man få tag på det? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Klart den är snyggare original M3 men den har iaf ingen motivlackering och snöplogsspoiler. Jag ser bilen som helt OK när man tar bort fälgarna, ratten och stickers. Stolarna tycker jag passade bra.. Borde gå fint på bana en sån kärra. OK, vingen är tveksam... =p |
|
nxv |
Johan 99. Helt rätt, svart bakljus och svarta framljus på en svart E30 är äckligt snyggt. snart,, snart när jag har råd så ska min E30 få en sen julklapp..... :) Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
Tyckte den va rätt ball,fel fälgar kanske... Sen en annan sak...kan någon förklara för mig varför man vill ha sin bil så orginal som möjligt? för de första blir den ju inte ett dugg personlig och för de andra är många modeller rent av fulare i orginalskick... |
|
|
Haas Saken är den att det kan bli rätt illa när gemene man ska designa om sin bil... De som gjorde det på ritbordet har (ofta) lite bättre sinne för sånt. |
|
|
mageng: men dom som gjorde det på ritbordet har inte samma smak som alla andra människor i världen... Jag tycker t.ex att oranga blinkers är något av det fulaste som finns på en bil! Varför leveras nya BMW med vita och inte gamla? (e30, e32, e34 osv.) Har dom på ritbordet inte lite dubbelmoral då eller va säger du mageng? |
|
|
Har alla missat att fälgarna på den första M3an är Ps? ;) Mvh Jojje |
|
|
Vad är det med vissa har man lite lek lynne kvar så borde man förstå att en sådan bil som i 1:a inlägget vore en enorm upplevelse. Tycker det låter så TÖNTIGT att kläcka ur sig att bilen ska skrotas samt att det ska vara ORIGINAL hit & dit vem vet vad den bilen har varit med om den kanske rent utav ha varit med om något (stulen, slaktad osv???) och fått en skepnad som denna. Sen om fälgar,klistermärke,speglar,FEL MÄRKE PÅ DÄCK osv är fel det är en annan femma. Mvh Danne *Var inte lillgammal du blir gammal ändå* |
|
|
Kan väl hålla med om att det är synd att modda en E30-M3 men som sagt man vet ju inte om denna kanske vart skrot innan, tycker ändå att det är ett ganska rått race-stuk på bilen... Den lär då vara jäkla kul att ratta om inte annat. //Roger BmwCS #5251 |
|
|
E34brilliant Det är designchefernas jobb att se till att designen går hem hos så många som möjligt i deras nisch.. då har de lyckats. Att det går hem hos ALLA är en utopi. Tja allt är ju en fråga om smak. Jag har sett så många ombyggda bilar (på tex Vallåkraträffen-urk), så jag nog kan påstå att generellt sett är nog originalbilen snyggare enligt majoriteten än de ombyggda. De som däremot lyckas göra den snyggare än original har nog rätt bra sinne för form och färg. (Det har faktiskt hänt att Volvo hämtat designdrag från Vallåkrabilar) Huvudelen av hemmabyggarna har inte samma sinne för detta som de som anställs som designchefer hos biltillverkarna. Självklart tycker de (förhoppningsvis) själv att deras hemstylade bil är snyggast i världen men det går definitivt inte hem hos den stora massan. Hur många % kör runt i Fast&Furious bilar? Jag vill än en gång trycka på att jag gillade M3:orna i tråden.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.