AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.333

Vad tycker ni om denna E30 M3 med M5-motor?

Sida 1 av 2
VA tycker ni om dena bilen själv tycker den är nice...om dena bara inte haft den där Gp tuning grejen i fram rutan :P

Toni
Dr
659
Drutten
325i Touring -08
Länk?
haha sorry Länk

Toni
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Smaken är ju liksom delad..........förjävligt ful, förstörd, förtjänar att köras till skroten...

denna bil bör lätt kvala in under "varför måste dom"

Mats
BMW CS #5847
Kanske inte så jättesnygg. Denna tycker jag däremot va riktigt ball! E30 M3 med Alpina BiTurbo motor mm : Länk

/Johan

Min E30: Länk

Den andra absolut snyggare! Första var raggar bil.
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Vad var det som var jätte fel med den första då? Kanske inte helt orginal, men anser inte att den bör skrotas för det. Fel fälgar? För mycket sänkt? Fel motor? Vad?

DANNE
Min bil:
Länk
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Känns som bakskärmarna är för mycket utdragna på den. Ser sprängfylld ut. Regskylten stämmer dock, "SAD". Fel ratt, stolar, fälgar, för min smak i alla fall.
Den andra med biturbomotorn var helt ok.

///BMW - Was sonst!
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Den första såg faktiskt inte bra ut enligt mig. Det var liksom lite för mycket av allt. Hjulen såg ut som att de var photoshopade på plats. Sedan verkar bakskärmen vara för mycket utdragna vilket inte var särskilt vackert. Sedan var väl främre stötfångaren uppslitsad eller? Tycker inte heller om svarta framlyktor. Men smaken är ju som baken och den lär ju flytta på sig..:)

e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Den första har verkligen fel fälgar! Stolarna är väl OK men ratten måste bort!

Den andra däremot var riktigt j*vla fin! Är det E34 stolar i den??
haha folk har sköna åsikter för ett par fälgar,rat,stolar skulle dom köra en bil till skroten....

Toni
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Vetoni: Det är bara en person med åsikten att den första bilen ska till skroten...
nej nej ja menar inget dåligt de e bara kul o höra hur folk tycker om att bilar ska vara stylade....inget dåligt menat :P
meningen me dena tråden var att folk skulle få tycka va dom vill... :P

Toni
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Jo...hehe vissa tål ju inte ens att man byter blinkers...men men
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Jag tycker bilen var helt OK. Skulle gärna vilja ha den. Tycker inte breddningen var extrem.

Pimpfälgarna måste dock bytas mot nåt snyggt. Med tanke på motorn skulle M5 3,6 turbinfälgar sitta fint =). Eller 3,8:ans dito.

Fronten skulle återställas till M3. Svarta lyktor och ögonlock ger mig kalla kårar.....
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Visst är Biturbon fin... men samma svarta (tysk 90-talsstyling) lampor fram o bak-- HUGA!

Jag har sett så många stylade bilar så den första med M5 motorn var helt OK. Ska den ens kallas stylad?
Gemini__
Båda var riktigt fina tycker jag =)

e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Vad är det folk har emot svarta bakljus...tycker det blir rätt snyggt på en del bilar!
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Snyggt? Som på en otvättad, lite rostig Opel Omega från Frankfurt....
Den första bilen där har en lämplig början på registreringsskylten: Sad.. ty sorgligt är det att se en M3 E30 förstörd på detta vis.

Ingen M-bil förtjänar dock att skrotas, däremot vore det önskvärt att den hamnade hos en entusiast som kunde återställa den till originalskick, för det ser verkligen sorgligt ut med allt eftermarknads-skräp de hägt på den.

Mvh,
Kalle

Vagnparken: Länk
Tycker att svarta bakljus är de enda som är riktigt snygga på E30. Hellre 90-tals styling än dagens skit fula Lexus ljus...

/Johan

Min E30: Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.