AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.610

e90 årets fulaste bil enl TopGear-BBC

Sida 3 av 3
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Även om jag tycker att exteriören hos E90 inte riktigt når upp till E46 nivå är jag betydligt mer positiv till interiören i E90, som jag gillar skarpt. För min del är interiörens utseende mycket viktigare än exteriören. Kanske står interiören för 90% av det estiska intrycket och exteriören för 10%, enligt mitt sätt att värdera bilars utseende, i alla fall om jag själv skall äga dem. Som blivande E90 ägare ser jag därför fram mot att få njuta av dess estetiska kvaliteter, även om jag får vänta många veckor.
Svart med 18" och sportchassi. Finns inte många snyggare vardagsbilar skulle vara E60 med m-pkt i så fall.
jag tycker om allt på e90 förutom baken..på e91 är det bara bakljusen som man kan klaga på resten är snyggt...hoppas nu att coupen kommer bli mycket snyggare
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Rammstein; ...vet du at Jeremy Clarkson har vært den stolte eier av en E9 3.0 CSL ? ...og at han i et tidligere program roste E46 M3 CSL opp i skyene... :)

"Freude am Fahren" - BMWCCN #5553
wendtan:
Jag var tveksam till bakdelen men väl bakom ratten så var det ingen tvekan!

Keep Your Distance!
Bj
6
Bjurs
328i Touring -95
Jamen det e ju bara att kolla på hans lista på dom 100 snyggaste bilarna genom tiderna. Alla tyskar hamnade från plats 20 och neråt. Skulle du ha en bättre placering var du tvungen att vara en Landrover tillverkad 86 eller tidigare!!
Smak och tycke men jag TROR att Jeremy Clarkson tillhör minriteten

Break My Window
Bjurs: Njaa, Porsche 911 hamnade väl på 2:a plats och M5 E39 blev 9:a eller 10:a på Clarksons lista har jag för mig.
Bj
6
Bjurs
328i Touring -95
Ja mycket möjligt jag har haft fel förut men i överlag så var gamla rovers snyggare enligt honom!!

Break My Window
Keiser:
Det vore väl märkligt om vi som äger E90 tyckte att den var ful?

Keep Your Distance!
Clubsport: spann vidare lite på diskussionen om partiska/opartiska tyckare. Det är ju just det jag menar, de som skriker högst om att e90an är snygg är just nyblivna ägare. Och det vore ju konstigt (eller iaf ovanligt) att de tycker den är ful, precis som du skriver. Så om vi stryker bittra 80-talsbilägare och förblindade e90-ägare så kanske vi får ett verkligt svar om e90an är snygg! Eller whatever...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.