|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Bara en ngr få arbetsdagar kvar sen smäller det:) Ni har väl inte missat reklamen på MTG kanalerna? Enligt siten nedan är den en ny pace car AMG CLK 63 mera info finns på: Länk |
|
|
Safety Car heter det på F1-språk :) Länk |
|
|
Robert Aschberg leder försnacket, kan bli intressant! Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: Källa? spontat känns det inte bra |
|
|
PJ: Tack för tippset /varningen. Resan är redan bokad och betald så det blir väl bara att gilla läget. Mycke vätska och lite kläder mao. ;-) mvh. fisherman |
|
|
Länk FCZ-Tore och BigBrother-Carolina som flygande reportrar. Känns inte alls bra... |
|
|
Det märks att Viasat missat själva essensen av F1 och uteslutande är ute efter tittarsiffor när de släpar in 2 c-kändisar för att ragga tittare. *suck* Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nä detta känns inte alls bra speciellt med citat: Vad tror du om dina reportrar Tore och Carolina Gynning? De kommer att klara av sitt uppdrag med glas. Deras inslag kommer att bli av det mer lättsamma slaget. Förmodligen är det inget som hardcore F1-entusiasterna kommer att gilla. Det handlar väl om att TV3 vill locka fler tittare till F1. En ny publik, kan man säga:Robert A svarade. |
|
|
Starre: Det är då man går ut i köket för att hämta mer kaffe :) /Jesper |
|
|
Angående Viasat-sändningar med dukuskådisar Janne Blomqvists kommentarer i forumet f1bb.com: Posted: 2006-03-08, 13:50 Jag har förstått att besättningen upprör en del, men som jag sagt tidigare, såga inget osett....Tore o Carolina får ingen bärande del i programmet, däremot kommer dom att leverera en del sköna "knäck". Så ta det lite lugnt, se första sändningen och gör en ny bedömning då. En ska är dock säker, det ingen studio som kommer att lära F1-nördar något. Däremot kommer det att vara ett bra program att ladda med inför det som ni verkligen vill se, nämligen själva racet. Janne B (som packar det sista inför resan till Bahrain) På frågan om han och Eje verkligen att detta var en bra idé när den presenterades, svarar han: Vi har haft väldigt lite med studions utformning o göra, dessutom så har TV3:s ledning haft tydliga krav på studion... |
|
|
Nu kan man rösta om valet oxså: Länk |
|
|
Tv3 har tydligen en egen hemsida vid en första blick ser den ganska nice ut?? Länk De har skickat ut en press info om MTG F1 satsning, där alla tv-tider står inkl kval och rece som vanligt mycket repris:)) |
|
|
starre!? Vad menar du med repris? Som jag ser den är allt live!! Ingen sammandrag för USA, Canda och Brazil's lopp heller. |
|
|
civ98ssu: I Pressinfon som gick ut idag kl.16.29 står det bla: Viasat Sport 1 kommer att direktsända från fredagens sena träning samt reprisera både både lördagens kvalificering och söndagens tävling från ZTV respktive Tv3 Kommentator är Janne Blommqvist och Eje Elgh |
|
| ut med dokusåpefolket!!! | |
|
Typiskt Tv3 att fjanta till sportsändningarna. Se vad dom gjorde med Hockey VM i början. Dom letade upp dokusåpakändisen med den mest irriterande dialekten...(Gynning). Keep Your Distance! |
|
|
Några få får betalt för att köra andra hade utan problem betalat för att få kört några varv:)) Schumacher tjänar en halv miljard: Länk |
|
|
Efter att suttit på följande site: Länk Så måste jag erkänna att den är full med info/statstik ny som gammal, ja det mesta man kan tänka sig. Nästan så man tycker att det finns för mkt info kan suttit hur länge som helst och bara söka info:)) Det ska bli intresant hur det ser ut efter ett race har varit och det sker ganska snart, som man har väntat. |
|
|
Så har man sett första kvalificeringen på Viasat överlag hyftsat bra som vanligt gjorde Janne B ett perfekt medan EJe klantade till det flera ggr. Vad mera hände Räikkonen bil kraschade pga jag vad var det...vingen,däcket eller något annat. Skomakaren står i Pole 2:an Massa kul riktigt kul för Massa. Fråga:Ännu en gång har man bytt färgen på drycken detta gör mig tokig varför??? |
|
|
Ja Ferrari ser starka ut från start i år. Skönt att däcksbytena är tillbaka. Sauber-BMW 10:a och 11:a, hoppas de kan spotta upp sig lite mera under säsongen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.