|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
|
Nån som vet varför McLaren kör med en orange bil på träningarna? Keep Your Distance! |
|
|
buzz: Jag kanske väljer Nurburgring istället för Hockenheim eller kanske båda... Keep Your Distance! |
|
| Valde nurburgring för att den går redan i maj(behöver inte vänta så länge) + har varit på gamla hockenheim två gånger och bojkottar hockenheim sen de förstörde den när de byggde om. Hittade en bussresa till bra pris på www.jft.nu | |
|
Clubsport: Ang. färgsättning. Interim lackering kallas det, och används ibland på försäsongsbilarna. Saxat från Forza Motorsport: "McLaren brukade tävla med bilar i orange färgsättningen på 60-talet både i Formel 1 och Trans Am. Numera använder man sig av den för interimsbilar, när det är stora sponsorändringar. Sist man presenterade en bil i orange färg var inför 1997 när man bytte sponsor från Marlboro till West. I år har West lämnat stallet, och Vodafone är ny titelsponsor för stallet från 2007" Har du inget bra boende i Närheten av "Ringen" bokat så kan jag förmedla ett mkt. prisvärt alternativ strax söder om Koblenz ett stenkast från Rhen. Buzz: Håller fullständigt med. Borde nästan rubriceras som "sabotage på historiskt minnesmärke", med tanke på vad de gjorde med den gamla bansträckningen. Tro inte att den fick ligga i träda, nej "miljövännerna" krävde att lika många träd som fick ge vika för den nya sträckningen skulle återplanteras på den gamla. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Lite fler bilder på interimsbilar: Sauber, iofs. ganska lik originalet: Länk Jordan EJ-13: Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
PJ: Tackar för svaret. Boendet låter intressant. Bestämmer mig i slutet på nästa vecka om det blir Ringen eller Hockenheim. Keep Your Distance! |
|
|
Sitter och ska beställa biljetter och märker att min tyska inte är så bra som jag trodde. Hur betalar man? Får man biljetterna hemskickade och får en faktura eller betalar man med VISA kortet över nätet i förskott? Just nu är det Hockenheim jag tittar på. Ringen har ett minst sagt krångligt biljettsystem. Nån som vet? Keep Your Distance! |
|
| kolla här Länk de fixar biljetter åt dig | |
|
buzz: Tackar, den länken kan vara nått för mig! Keep Your Distance! |
|
|
GoTravel lägger på 7-800 kr per biljett jämfört med att köpa direkt från Hockenheim. Kan det kanske vara värt iof för att slippa bekymmer. Keep Your Distance! |
|
| officiella f1 sidan www.f1.com ordnar även med biljettern kanske de lägger på mindre??? | |
|
buzz: Ok, ska kolla in den med. Ska testa och lägga en beställning på Hockenheims sida. Det kan ju inte skada, man lär ju märka när biljetterna dyker upp. Keep Your Distance! |
|
| Det bästa är att göra betällning direkt från banan. Då slipper du oftast de pålägg som mellanhänder orsakar. Jag har själv handlat direkt från både A1-ring och från Circuit de Catalunya i Barcelona. En kul grej var att när jag ringde till biljettförsäljningen i Barcelona så hörde jag F1-bilar i bakrunden. Sådant gör ju en extra triggad inför en F1-resa!! | |
|
Grandy: Betalade du med kontokort eller faktura? Keep Your Distance! |
|
|
Vi är ett gäng som tänkte åka till Ungerns GP, vi köper förmodligen en paketlösning från Go Sport Travel. Ganska bekvämt med flyg, hotell och biljetter i samma pkt. Gratis bussresor till och från Hungaroring. Till detta lägger vi till Silver 2 läktarplats fre-sön. Priset för detta landar på ca. 7600 kr. per/pers. Finns här ngn. som har varit där och kan dela med sig av sina erfarenheter, vad tyckte ni i så fall om Ungerns GP ? Skall man välja ngt. annat GP istället ? Jag kommer att boka resan inom ett par dagar. mvh. fisherman |
|
| Med kontokort. | |
| 1 vecka kvar till GP-helgen i Bahrain !! | |
| Jag kommer vara där :) | |
| Starkid: I Bahrain? Fysjutton vad najs i så fall. Mycket avis!!! | |
|
fisherman, om du inte verkligen älskar extrem värme så kolla att läktaren har tak. Dvs. läktare på delar av start och mål rakan förordas. Jag var där och brände sönder mig i höstas :/ "Vidrigare" värme har jag aldrig varit med om. Vi hade konstant 36-39 i skuggan och totalt vindstilla. Tydligen vanligt med denna temperatur under Ungerns GP. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.