|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
|
civ98ssu: Viasat 1 kommer att visa Formel1. Keep Your Distance! |
|
|
Sani: Vart rekommenderar du att man sitter/står? Keep Your Distance! |
|
|
Vafals? Ingen f1 på tv4? Typiskt... Då måste man sakffa ngt abbonemang på viasat eller? *BAWORAK* |
|
| SvanteE: Nja racen kommer väl gå på TV3. Däremot kan kval och träningar gå på de andra Viasat-agda kanalerna | |
|
TV3 visar Bahrain och de europeiska racen, resterande race sänds på ZTV. Träningar, kval och annat sänds på Viasat Sport. Märkligt för övrigt... De tog bort all fotboll från TV3 med motiveringen att "TV3 är en kvinnokanal" och nu ska man visa F1 på kanalen. Kvinnor är alltså generellt sett mer intresserade av F1 än av fotboll? I think not. :) |
|
|
OK, tack för infon. Blev lite orolig där ett tag. *BAWORAK* |
|
|
Clubsport; hmm...vad hette det nu igen...någonstans i "Motodromen" heter det väl?... En 180 graders sväng, kommer tyvärr inte ihåg vad läktaren hette! Hade jag gått dit igen, hade jag nog köpt biljetterna, så jag sett starten... |
|
|
Ang. platser på Hockenheim Ring så satt jag som någon tidigare också angivit på Südtribüne, i det här fallet på sektion E. Loppet var dock 1999 och gick på den gamla bansträckningen. Dock helt suverän överblick med skärm och depå inom räckhåll. Även Tribüne Spitzkhere 2 verkar ju också vara riktigt ok med tanke på siktfält och storbildsskärm. Rekomenderar även ett besök på Motorsportsmuseet som ligger bakom Südtribüne, riktigt sevärt faktiskt. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
PJ + Sani: Kanon då har jag lite mer på fötterna när det gäller biljettvalet. Museet kan man ju passa på att besöka. Keep Your Distance! |
|
|
Verkar vara klart att Eje Elgh och Janne Blomqvist fortsätter som kommentatorer på TV3, ZTV and Viasat Sport. /RS2 |
|
|
Sköter sig bara personen som väljer kameror så kommer det säkert bli helt okej. Personen som gjorde detta på TV4 borde kölhalas om du frågar mig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Synd att man inte blev av med Eje och Janne... | |
|
Håller med, buzz! Nån som vet om McLaren kommer att köra med orangea bilar i år? Finns bilder Räkan i en orange bil på F1live.com. Keep Your Distance! |
|
|
Färgsättningen på nya McLaren Mp4-21 blir krom, rött och svart. Kolla bilder på www.forza-motorsport.se mvh. fisherman |
|
| wendtan det var ingen person från tv4 som valde kamera det är en world feed, alla som sänder får samma | |
|
McLaren: Länk Om man nu vill få den att se ut som silverpilarna från förr bör man iaf ha kört med mattkrom istället för högpolerad. Påminner om den kromade M3an som cirkulerat ett tag :) |
|
| förresten är det någon som ska till nurburgring i år?? Fick hem biljetterna i fredags :) | |
|
Palle: De får tillgång till x-antal kameror som de får välja hur de vill visa i tv. Canaldigital och danskarna har ju tex aldrig samma vinklar/kameror som tv4. Kikar man på loppet så är ju sändningarna på stortv:na på plats från canal digital. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| wendtan: palle har rätt, det är samma feed till hela världen. De sändningarna som canaldigital hade är nedlagda sedan ett par år tillbaka. Så vitt jag vet så är det bara tyska premiere som har tillgång tilla alla kameror från banorna(ej lika många som de var på canaldigital tiden). | |
|
Ok, så var det inte förr i världen. Jag upplever det som att dansk television har en annan feed än tv4, men de är kanske något år sen jag jämförde dessa ordentligt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.