|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
PowerMac: Såvida det inte är dekalen med ringen + glasstrut =) //Stenback |
|
|
Så här lyder diskussionen gällande ringen-dekaler på rejsa.nu Länk Hur dekalen skall klistras är också en vetenskap...: Länk |
|
| ..lite mer glimten i ögat i den tråden... | |
|
Inte bra med sådana där sidor. Blev direkt €60 på kul krafs :-) __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
Trodde dekalen var en kul grej att ha EFTER det att man varit där och kört. För att förstå ringens betydelse och begivelse måste man ha kört där. Och Papp - var har du där att göra om du måste äta glass...;) Släng glassen och använd pedalen till höger! När du fått upp tillräckligt flås lovar jag dig att glass är det sista du tänker på. Kanske är dax för några att släppa tagenterna och bli av med oskulden? mosse, efter att ha läst lite på flera av dina mycket viktigare ämnen, undrar jag om det inte är helt ok att diskutera detta....?! Hälsningar Stefan 8,10 |
|
Paap Reeder |
... höfläkt! Jag menar bara att om min gamla moder (83 bast..) med sin Golf II cruisar på ringen så får hon också dekal. MVH /// Paap R |
|
Hehe....kanske turistbussarna med 55 stycken 83:åriga pensionärer oxå åker runt med dekal. Observera att man får inte dekalen utan måste köpa den. Förarkursdekalen kan man inte köpa - man måste ha gått kursen. |
|
|
Ha ha, vilken diskussion. Det är väl bara och klista på en dekal om det känns bra. Underskatta aldrig dekaltrimmning ;) |
|
|
Ett öppet sportfilter från Micro, några M3 och Ringendekaler på E36:an, en snabbspolning på TFTF videon, och ett par timmar framför Xboxen med Gotham Racing efter läxorna sedan är rejsfjunisen redo för rödljusen i zandlådan med sin 316i ;) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
:D |
|
Paap Reeder |
... jag skall skaffa fram den stiliserade CAD-ritningen på spaningsversionen av Viggen AJS 37 och sätta på min baklucka när jag får igång min V12 med nya ringar till våren ..... då kan ni slänga er i väggen med ringen. Jag uppträder som jetpilot på låg höjd. MVH /// Paap R .... har dock tyvärr höjdskräck ... när man skall måla alldeles under högsta nocken men vad spelar det för roll..? |
|
Vad vi diskuterar här är väl lite löjligt men tanke på att det är ett klistermärke. Vad jag syftade på var mera hur det uppfattas hurvida man ser en bil med ringendekalen på, eller om man har en på sin egen bil och då varför den sitter där/vad som gör att man berättigar den att sitta där. Visst är det väl lite "porrigt" med den. Lite som att ha spelat Golf på S:t Andrews. Jag har kört lite där, och skulle idag inte sätta på den utan att ha gjort det. När man har varit där (kanske inte första gången men efter några ggr) och upplevt atmosfären (kört tillräckligt många varv för att hitta, upplevt den gräslösa gemeskapen, sett och kört tillsammans med alla dom där udda och snabba bilarna, suttit på Pistenklause eller någon annan pubb i byn och druckit öl och ljugit, Så förstår man lite av vad som kan kallas hjärtat av Nürburgring. Kan också förstå dom som tycker detta är löjligt och att ett klistermärke betyder väl inget. Är övertygad om att denna kategori inte kört där och jag vet inte om det igentligen går att förklara. Man märker lite på inläggen hur det hänger ihop. Jag vet inte om det här förklarar något, kanske tycker ni att jag är löjlig ändå. Tänkte bara ge det här en chans i stället för att rafsa ner någon halv-elak kommentar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.