|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
svavelvinter |
trots den fulaste lacken på m5 e39 (ja, sonderlila är fan snyggare) så var den där bilen bland de vackraste m5 ja sett :) |
Grubbe |
Alltså jag blir typ irriterad. I ena tråden så blir man sågad vid fotknölarna om man gillar en låg bil med 20", men i denna tråden så är det så otroooligt snyggt. Varför blir det så? Kanske för att det passar E39:an bättre än t.ex E46:an? Men nu snackar vi väghållningsmässigt också. Borde inte denna bilen bli precis lika farlig efter vägen? E39:an har trots allt bara 18" original. |
|
Jag tycker oxfordgrön är mycket sobert... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
Gemini__ |
Grubbe: Skit i väghållningen, det e ju snyggt iaf! =) |
|
Gemini_ Så man skiter alltså i väghållningen med 20" hjul ? eller menade du komforten?. Mvh Danne |
|
Gemini__ |
Näera, men fråga Grubbe vad "vi" på AP tycker om 20" kontra väghållning. ;-) |
| 20" är snyggare än orginal inget snack om det....men om man ska smiska bilen runt ringen varje helg så är det nog inte det opitmala. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Grubbe! schh.... RS2 kanske läser detta, å då du då e pajkastningen igång igen!! MVH Patrik |
|
vore kul igen !!! Det står ju stilla här !!!! |
|
Grubbe |
Okej, om jag har tråkigt imorgon på nyårsafton så ska jag väl kunna få fart på Autopower igen. Det är så tråkigt att läsa om 17" slicks och förarutbildning på Gotland hela tiden. |
|
Grubbe, vad är ditt problem? I denna tråd dikuteras en bil med 20" fälgar och de flesta tycks tycka det är rätt snyggt. Om någon inte tycker det är snyggt är det egentligen inte så mycket att diskutera, smaken är olika. Folk som begriper sig på väghållning menar att 20" generellt ger sämre väghållning än tex 18". Hur pass mycket sämre det blir kan man sedan diskutera. Och i dessa diskutioner finns det faktiskt ganska mycket att lära av tex RS2 hur mycket ni än försöker håna honom. Jag vill inte göra detta till en pajkastningstråd, tacksam om det vore ömsesidigt. Racerbilen: Länk |
|
Grubbe |
BjörnB: Jag behöver inte ens förklara. Du vet iallafall. Det finns en magisk dubbelmoral på AP, men det vet alla redan. Jag hånar inte någon, jag säger bara vad alla tänker. |
Gemini__ |
Grubbe: "Magisk dubbelmoral" skriver du. Och det påståendet grundar sig i att du i en tråd får mothugg vad gäller val av fälgar m.m. och denna tråd där man tycker en bil med 20" fälgar är fin. Du tror inte att det finns personer med olika tycke och smak även på detta forum? Snacka om att göra en höna av en fjäder. Eftersom du verkar så pass missnöjd med detta forum förstår jag inte vad du gör här. Mvh: Thomas |
|
Du blir ju upprörd när nån försöker förklara att stora fälgar inte bara är av godo. Och nu lika upprörd när ingen tar upp ämnet. Att olika människor har olika uppfattning kallar inte jag dubbelmoral. Inte heller anser jag att jag är "dubbel moralisk" när jag tycker att stora fälgar (inom rimliga gränser) kan vara snyggt men samtidigt medveten om att komfort och väghållning påverkas negativt. Vet att det är din uppfattning också. Sen är det bara en fråga vad man priroterar för egenskaper hos sin bil. Ursäkta utvikningen från ämnet, åter till M5 med 20" som ser rätt läcker ut, tycker jag. Racerbilen: Länk |
|
|
Ja bilen såg mycket fin ut med 20 tummarna på..... Estorilmongo hette han som monterade de. Jag hade bilen innan han. En otroligt fin bil.Som nu en ny ägare har.. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.