|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har börjat upprustningen av min ögonsten och kom ihåg att jag såg någon Oxford grön E39 M5 där bilen var i otroligt skick, det var en 99'a som hela avgassystemet var bytt inkl kat och de satt 20" fälgar från breyton har jag för mig, har sökt men hittar ej föregående ägare, ringer det en klocka hos någon ? Bilen var till salu i maj-juni -05 uppskattningsvis Detaljer som jag minns från bilen: Oxfordgrön 20" breyton hela avgas bytt 01 optik 7-8000 mil har för mig ägaren hette Kim nått... Anledningen är broms oken på bilen... Mvh Sibbe Länk Länk | |
| Du menar Hartge fälgar i 20 tum? Utan navi? | |
|
Kan varit hartge och navi vet jag tyvärr inget om...men mycket fina ok :-) Mvh Sibbe Länk Länk |
|
| Denna? Länk | |
| Samma bil men andra fälgar och utan face-lift :) | |
|
Tyvärr inte, jag är nästan säker på att det var Breyton spirit Länk Killen hade sån puts på bilen så man kunde spegla sig i ljuddämparna undertill. Lite jul kul: Länk Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Jag tror jag kommer ihåg bilen. Var väl en rätt så aktiv forummedlen som hade den. Tror att han tidigare hade en Z3 Coupé. Kommer dock inte ihåg användarnamnet... Har för mig att bilen också diskuterades i någon tråd i samband med att den var till salu... ___ //Ulf |
|
|
Ja det låter bekant, nån som vet om gamla annonser vekligen tas bort eller om de finns på någon backup el dyl ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Estorillomongo var väl hans användarnamn?! Bor i Köping och och heter Kimmo om jag inte minns helt fel. Har för mig att han jobbar på Sellholm i Köping. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Jo, det var det namnet jag också hade i bakhuvudet men i hans profil fanns varken en M5 eller Z3 med. ___ //Ulf |
|
Gemini__ |
Det användarnamnet är det korrekta. M5:an han ägde var riktigt läcker, var sugen på att köpa den. Priset var riktigt lågt. Mvh: Thomas |
|
-Ja precis, tack alla för hjälpen. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Jag kommer ihåg den. Den var t.o.m så snygg så jag tog 2 av bilderna i annonsen för att ha som skrivbordunderlägg. Fälgarna var 20" Breyton Magic R. Riktgit snygga faktiskt! |
|
|
Goldcom har du lust att lägga upp bilderna? Mvh Danne |
|
|
Kommer också ihåg den, var nära att lägga ett bud på den.. men efter sista prissänkningen försvann den som en avlöning..tyvärr. Kommer tyvärr inte ihåg nåt fullständigt namn, kommer bara ihåg att han hette kim nåt.. Lycka till! Mvh Fred "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Denna kanske? Iofs inte Breyton. Länk Racerbilen: Länk |
|
ErikNilsson |
Några av er har redan gissat rätt. Användarnamn Estorilmongo men kallas Kimmo här på forumet. Han hade väl tidigare en silvrig M-coupe som var ordentligt trimmad. Denna bytte han mot Patriks gröna M5 och därefter så fick den 20" fälgar och faceliften. |
| Har inget bra ställe där jag kan lägga upp bilderna men är det någon annan som har så kan jag maila dem. | |
|
Maila dem till mig så kan jag lägga dem på hemsidan. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Sådär: Om någon tycker det är fel att jag lagt upp bilderna så hör av er. Länk Länk Länk Länk Länk Bilderna kommer inte att ligga kvar under någon längre tid. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
Gemini__ |
Den är fin. Det var ett rejält muller när den åkte förbi kom jag ihåg, mycket vackert motorljud. Man skulle ha slagit till. Mvh: Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.