|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Wow: Länk vs Ferrari 360: Länk Man blir lite sugan att köpa en gammal M3 3,2 E36 igen sen lämna den till DA så får dom göra detta: Länk | |
|
Ja tack!! |
|
| Du med:) tänkte i samma banor för ett tag sedan räknade att det skulle bli 180 000 kr med allt... | |
| Det kan inte vara många som hänger med en sådan när den spöar nya M5 och modenan på det viset. Vill ha säger jag bara.... | |
| kostar det 180000 för att få 1000hk i en m3 | |
| Tycker det är billigt med hänsyn till vad man får för pengarna. | |
|
Den har diskuterats förr denna bil... |
|
|
Tycker den går långsamt för att ha 1000hk :O Mvh Jojje |
|
|
Håller me föregående talare...Visst går den grymt bra men vet-e-katten om den inte borde gå ännu bättre om den nu har 1000Hk... Att döma av "filmklipp" tycker jag att denna Länk 900Hk Supra VERKAR gå ännu bättre... |
|
|
...ovan syftade jag på lillkillen i nya M5:an.. ;) Noterade även en totalidiotisk omkörning som Modenan gjorde...kunde gått mkt mkt illa.... För övrigt, GÖTT att se en "gammel" M3 steka en 360! :-O |
|
|
Dessutom så står det i texten i filmen att M3:an har 1100hk!!! |
|
| Det ser inte ut som 1000 hk tycker jag, trots att den verkar gå otroligt bra | |
| Tycker inte att man får fram något alls från filmen. Ser snarare ut som om ferrarina kör konstant hastighet när BMW'n drar på. 1100hk är ju mycket! | |
| Har varit uppe för diskution på amerikanska bmw forum också, inte många som tror på siffrorna. Finns inga bevis eller andra bromsningar av den. | |
|
Turbon är skitliten i den bilen. Laddar direkt. Går nog bra att dela hans påstådda 1100hk med 2. Så kan man ta och kika på Dawwes lilla film som jämförelse. |
|
|
Går förvisso bra, men 1000 hk? No way! Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
| Ser onekligen ut som att alla tusen inte är hemma..... Jämför t.ex med vs motors M5:a, den ger ett helt annat intryck.... | |
| Jag tänkte på hur tråkig BMW framstår jämfört med Ferrari - lyssna till motorljudet!!! BMW blir genast tysk gubbsak. Det finns inget som ljudet från en Ferrarimotor på höga varvtal. | |
| BMWn spöar förresten inte Ferrarin, de kör i ganska tät trafik vilket anger villkoren. | |
|
Allt utspelar sig i Turkiet och "klippet" med M5 e60 börjar med att killen i e36:an säger vi gasar med 2:an från 70km/h.... Visst e den snabb men 1100 hk, skeptisk. Då borde jag få 1500 hk med hans turbo med tanke på att det e en v8:a. Haha! |
|
| tänkte inte på det förut men det kan knappast va 1000+ hk i M3an om man jämför med VS Motors M5a som ivar findin m5 sa. vid racet mot 360 tycker jag nästan de låter som att ferrarin kör på höga varv men i konstant hastighet eller åtmindstone inte accar fullt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.