|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Morgan: Nåja du, inte riktigt alltid. Kanske en del av pengarna kan ibland gå till defence found, med det finns skillda limmärken för det. Dessutom stöder vissa av klistermärkena endast lokala avdelningar av H.A. Känner inte till någon som blivit störd av en MC'are. Alla H.A. jag känner är bra killar. Bl.a. är 4st av mina kusiner det. Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
Morgan |
HA kan vi diskutera på annat forum där de hör hemma, KVS till exempel. |
|
Ja då behöver jag ju inte oroa mig för att den kommer att stjälas... har ju redan gjorts... Fan att jag inte tänkte efter och flyttade bilen efter "incidenten". Borde förstått bättre än att låta den stå kvar på samma plats. |
|
|
Va fan! Har dom jävlarna gått o snott din bil?! Alltså det borde göras exempel för biltjuvar = nackskott om de blir fast. (överreagering) Alltså kan dock bara beklaga. Var bor du? (undrandex) Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
Bor i Vårby Gård, Stockholm. All info om stölden finns under annan tråd i "Samtliga BMW-modeller". :( |
|
|
Foo>>> Jag fick den som plåster på såren när min bil rasade, en dag efter bilköpet... Skämt å sido; www.specialbilar.se har dem Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar |
|
|
Hej, Finns och heter tire deflatur. www.tiredeflatorusa.com Diman |
|
| Hmm, alltså.. vill man förstöra sina däck och fälgar kan man ju använda en sån... men tror inte att någon biltjuv bryr sig om dom fortsätter utan luft i däcken. | |
| Min stulna BMW M3 sågs troligtvis i Solna(Stockholm) igår. Ni som bor i området kan väl hålla ögonen öppna. | |
Sphinx |
Ryck ut DME relät. eller koppla en switch till relät inne i bilen. Jag har oxå immo men jag känner mig inte säker för det! Sphinx Porsche rules in the summertime. |
|
Hej, Var kan jag köpa en krycka med sensor? Sen vill jag gärna veta var jag kan köpa "klistermärkena" som avskräcker (tror jag). Tack på förhand Har precis fått min bil och installerat lite örongodis och extra larm - men vill dock skydda mig ytterligare. Hälsningar Nicke |
|
| De finns tydligen att beställa på Länk | |
ossism |
klister märkena kan man köpa på route 81 på söder i sthlm. jag känner en kille som hade dessa klister märken på 5 ställen på sin bil, ovanför nyckelhålen på båda sidor. jag kanske ska tillägga att han inte hade några lås i hålen (opel ascona runt 85:a). han har satt fast rakblad inne i hålet, precis där man kan pilla upp låset. men ändå så hade någon pundare stoppat in fingrarna och försökt öppna dörren. det var lätt att se för att hela dörren hade nersölats med blod. jag får tillbaka min bil imorn efter stöld. jag köpte den den 28:e maj i fjol och den har stått på verkstad i 8 månader av tiden pga av stölder. nu ska jag sälja bilen och köpa något annat. jag tycker att det är synd att folk inte kan låta bli andras saker. mvh. en som e ledsen touring ska d va! |
|
Coolt att ha satt ett rakblad där, helt rätt på pundare å annat skit. Jobbigt bara om det råkade vara grannens femåring som var där å pilla. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Ämnet kommer helt ifrån bmw nu men alltså: "Support Your Local Big Red Machine!" Jag tror att de flesta INTE har en aning om vad det betyder. Men det e klart alltid avskräcker det väl någon. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Tagge: Kanske det inte är så:) Alla jag känner vet vad det är för nåt... Man ska ta i trä nu, men jag har inte haft inbrott, eller skadegörning på min bil. Fastän den står på gatan 2 dagar i veckan i Åbo, Alltid nu å då i Helsingfors, både i centrum och i omnejden, Och staden där jag bor. Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
Fan tycker synd om er som är drabbade av inbrott, själv bor man i Härjedalen och här är det sällan inbrott... Har bilen ute på jobb parkeringen nu med 4 nya däck och 4 nya 17" fälgar, använder bara orginallarmet... Har aldrig haft inbrott i bilen rätt skönt, skulle man glömma nyckeln i bilen en natt så är det heller ingen fara när den står hemma på gården. Hoppas det finns en bra lösning för alla som är drabbade av inbrott... Patrik L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.