|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle vilja ha förslag på bilar i 300-400.000 klassen som är roligare/snabbare än M3 e46 ? Funderar nämligen på att sälja min snart!! Tacksam för alla svar :) | |
| Evo 8 FQ400 | |
| I den prisklassen borde det väl gå att hitta hyfasade Porschar. | |
|
jag kommer inte på nåt men skriv gärna lite tekniska data om bilar. Baader kan du skriva lite mer om Evo 8 FQ 400,pris,hestar,prestanda |
|
|
Evo 8 FQ400: extrem, finns inte i vänsterstyrd utförande, 0-100 3.5sec ? Länk Annars tycker jag att en Carrera 2 (996) är tillräckligt kul alternativ, t.ex.: Länk Min ex: Länk |
|
|
b97_knl : Finns det några Evo 8 FQ400 till salu i sverige ? Annars funderar jag på Porsche 996 Turbo, fast dom ligger i helt andra priser! |
|
| En vild gammal 911 Turbo från överflödets årtionde där man ständigt lever med dödsdom över sig när man kör :) | |
| Vad tycker folket om en Corvette Z06 ? :) | |
| Eller kanske Mercedes SLK 32 amg ? | |
| Varför inte en Dodge Viper GTS, en gammal men otroligt häftig bil med bra prestanda. | |
| Molgan: joo, dom e häftiga! frågan är vart man ska vända sig när ngt börjar strula med en viper? vem har stor erfarenhet av just viper ? och så få tag på reservdelar ? | |
|
Toyota Supra från 96 typ...De e fina o har kapacitet för mycket...Tex Länk Dock är denna tunad men för 300-400 lär du få en med minst 500-600 äkta kusar... |
|
|
ACS: Tyvärr känner jag inte till någon FQ400 i Sverige. Däremot finns 2 st firmor: Länk och Länk som verkar ha goda kontakter i England. Värt att slå en signal till de och höra. Du kan passa på och fråga hur mycket en Skyline R34 GT-R i original skick skulle kosta. Min absoluta favorit... Min ex: Länk |
|
| b97_knl: JO, Skyline R34 GT-R hade varit ngt, fast jag tycker det är jobbigt med högerstyrning =/ | |
|
ACS: Vad tycker du om denna? Länk Dime M Länk |
|
|
Dime: Där har vi en "killer":-) |
|
| Dime: Den var grym ;) Men jag tror det blir jävligt svårt när man sen tröttnat och ska sälja den! Finns ju väldigt få som köper en bil i denna färgen och som är så pass trimmad. Eller har jag fel? | |
viobebe |
ACS: 993 Turbo! fr 1995-1998 Ford Mustang SVT Cobra! fr 1999-2004 Corvetten har du ju redan nämnt, grymma bilar, Mustangen är billigast i sällskapet, men underskatta inte en kompressormatad V8. |
|
Nissan Skyline R34 GTR V-Spec II en liten rolig grej: Evo 8 FQ400 får stryk av en fiat punto 1,4 ifrån typ 30-110km på högsta växeln |
|
| M3 CSL :) | |
Grubbe |
328CIA Jo, men t.ex Min M3:a får stryk mellan typ 50-160 på 6:an om jag kör mot Elins Fabia TDI. ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.