|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur många gillade "stuket" på den här M6:an? Länk //Schnitzer M5 -95: Länk | |
|
Rätt färger och cleant! Kolla även: Länk gillar den lite mer då färgerna går "lite mer diagonalt" Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
gti_charlie: Japp, träffade han som har den CSL:en på en träff nere i Schweiz tidigare i år. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
håller med gti_charlie, vit är en rätt fräsch färg på M-bilar särskillt med den stripningen ;) /// mstrutsen |
|
M3-lappen |
helt klart rätt.. såg kort på en vit dtm-e36 från ett museum i tyskland.. blev kär ögonblickligen.. |
|
skit ful! DANNE Min bil: Länk |
|
|
MOTORSPORT,härligt! Mpower |
|
|
Tycker att den var lite häftig faktiskt! Men jag hade nog inte valt att ha det så om det var min bil. |
|
| Skit snyggt. Så skulle jag lätt kunna ha det. | |
| Bilen ser ju mer ut som en racerbil med dessa färger och det är ju helt klart rätt på en bil som M6. Tror dock inte den skulle passa på en vanlig 3/6 serie. | |
| snygg som bara den | |
| Varför kamouflera en av de vackraste bilar som någonsin tillverkats? Nej, Alpina vit eller blå skall den vara. | |
|
Läckert, CSL: en lyfter från sin tråkiga Silvergråa, till nästa nivå, även M6: an var snygg, är det i Brasilien? Mvh Stephan |
|
|
FUL |
|
|
Helt ok att lacka i Motorsport-färger om det görs snyggt, IMHO. Tyvärr tycker jag det ska göras lite mer klassiskt än detta för att bli riktigt bra. Mer diagonalt ska det vara och saknas det inte en färg? Ser endast ut som en nyans av blått, inte två som det ska vara. Jens |
|
| Bilen är ful, lacken är snygg. ;) | |
|
snygg hade inte bangat Toni |
|
SpineKracker |
Snyggaste M6 jag sett hittils, den som säger annorlunda ska jag döda. =) Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Nej fy fan. Kan kanske vara snyggt på en M3 E30 men inget annat. MVH Patrik |
|
SpineKracker |
riskok, nu vet du vad som väntar.... hahaha skoja bara |
|
Tycker M6:an är lite för "elegant" för dessa färger. Men den var ändå ball Kärran Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.