|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Våra båda bilar är DITEC behandlade. Det var egentligen två saker som gjorde att jag valde just DITEC. 1. Där jag bor har vi en verkligt seriös och duktig DITEC firma som bla BMW-handlaren använder (Kristianstad) 2. De berättade för mig att om man t ex får en krockskada så ersätter försäkringsbolaget även DITEC behandlingen vilket de tydligen inte gör om man använder någon annan lackförsegling (OBS detta berättade DITEC handlaren så man ska kanske ta det med en nypa salt) Jag är i alla fall helnöjd med resultatet. |
|
|
Mange.A 300se är en bra bil. |
|
RoyalShine Sverige |
Kolla med BMW Grosisten, så får du veta vilka dom rekomenderar :-)) |
|
Tyrise: Låt en duktig rekondare titta på huven. Det borde gå att få till riktigt vettigt men är det djupa skador är nog omlack ett alternativ.Jag brukar rekommendera att undvika omlack om möjligt för fabrikslack är alltid fabrikslack. Jörgen på J.Sandell AB, Sthlms Bilvård lägger i stenskott före polering om man ber han då blir resultatet gott. Lycka till. Asken' PS Ni med entusiastbilar nu ingår transport t o r hemma med biltransport om man gör polering innan 1 April DS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.