|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Så fort Hobbe har ansat rejsfjunisen, pluggat in Nürburgring och dekaltrimmat sin Bangle-balja kommer han säkert att ge dig ett korekt svar på din fråga. Han är ju ordf. i BMWSC. ;) ps. www.osk.ac alt www.sbf.se |
|
|
Ha ha ha jag för vänta tills dess, även att Hobbe svarat på en del halvdumma frågor redan men man vill att allt ska funka så därför frågar jag hellre en gång till än låter bli......... Mpower |
|
|
betan, testa att kontakta SBF dom borde veta var, när och hur man kan ta sin licens. Det är inget "jobbigt" att ta licens, bara roligt, inte minst praktiken. Tar nog själv formelbilslicens i sommar. Inte för att köra formelbil utan för att licenskursen formodligen är hur kul som helst. Racerbilen: Länk |
|
|
BjörnB:SBF.se ok och Osk.ac ska jag gå in och kolla på då,Det jobbiga ligger i att jag inte har bokat någon tid än och vet/visste inte 100 % var jag ska vända mig...men nu har jag lite gå på :-) Just formelbil måste vara en extrem känsla att få köra, 0-200 på snabbt och sidoacceleration med ett gäng G-krafter hade varit kul att testa men det får bli en annan sommar! Mpower |
|
|
betan, BMW Sport Club kommer att erbjuda en licenskurs i Linköping under våren för intresserade. Håll ögonen öppna. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
BMW SC:s hemsida: www.bmwsc.com Här kommer infon om licenskursen så småningom. ...om platsen inte passar, eller högerfoten kliar så kan du kolla länkarna Höfläkt var vänlig nog att klistra in åt dig. Höfläkt din Gute, Jag har några dekaler över åt dig ; ) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Ja du får ju inte ens ha dom på, för du har väl inte kört där... ;) |
|
|
Hobbe och höfläkt: tack nu är jag lugn som en filbunke Linköping är inte optimalt men defenitivt ok!E4 an rakt upp. Mpower |
|
|
Hur många har testat Gotland Ring? Jag har varit där 4-5 gånger med hojen, men inte provat bil (annat än när jag fick åka med förvaltarens Volvo V50.. J*vlar den gubben kan köra!) //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
amullo, Höfläkt bor på Gotland Ring. |
|
| Och Hobbe skall ta med sig hela klubben hit, så om du ännu inte är det amullo - gå genast och bli medlem i BMW Sport Club! Värt var enda öre. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.