AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.012

vilka här på forumet har individual bil

Sida 2 av 2
Dawwe; Åtminstone från jan-90 gick telefon att få som normalt tillval på E34, kod 626, priset var 7200DM, telefonförberedning kostade 2210DM.

E32/E24 gick att få med telefon, åtminstone från jan-88, då fanns inte telefon på E34: as tillvalslista, kostnaden var ännu högre, 10900DM till E32, och 11100DM till E24.

1995/96 hade kostnaden för telefon sjunkit till mer humana 1980DM..

Mvh Stephan
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Jag har Individual Intarsia Bubigna Edelholz (Glanz).... det är inte mycket, men det ÄR Individual....Dessutom Shadowline (BMW original)... urrk :-( Funderar på att byta ut alla lister... HATAR bilar utan krom...

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
På Pappren står det ju vad som är individual utrustning. Som i mitt fall så står det tex Skinnklädsel i nappaläder i speciella färger och att sätterna är i 2 färger! Plus att resterande som dörrar ocv är i moontana svart skinn, sen att speglarna är M3 och allt är nerlackad i bilensfärg, och allat annat som är individual för just denna bilen.

Så lättast är det att se på org. pappren om man har det vad som är indiviual utrustning för bilen.

MvH Bmw 4-ever
Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
min 530

/Gunnar
/Länk
Johan99__________nice bil 320

Toni
johan99_______ och 325 an e du intreserad av att sälja 325 an?

Toni
johan99..... din 320 måste nog vara en av sveriges snyggaste kombi:D
Ja
34
JayVanKay
525DA M Touring -10
Gammal tråd, men jag plockar upp den i alla fall.. Kul att höra vilka fler som rattar Individualbilar..

Jag har en 2006:a 330iA Individual med Azursvart lack (skimrar lite lätt i blåa toner under det svarta), polargrått skinn (ljust ljust grått), pianolackslister, pianolacksring i ratten, Individualstegen vid dörrarna, Individualfälgar mm.. Riktigt trevligt :-)

Är det någon som vet om Individuallacken är hårdare och mer beständig än vanliga standardlacker?
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
JayVanKay;

du har en underbart fin bil - grattis!

Ser ingen anledning till varför den I-lacken skulle skilja sig från de vanliga, men det baseras på tro...
riktigt snygg inredning det där :D gilar att hela nedre delen av instrumentbrädan är vit även reglagen.. riktigt snyggt
fredde 7
På individualbilar står det individual där färgkoden står samt även i serviceboken...
Visa användare
83
DonThomaso
328i Coupé Individual -95
Jag har en E36 328i Coupé Individual

Länk

Dock lite osäker på vad det är som är individual på den. #940 SPECIAL EQUIPMENT BMW INDIVIDUAL finns med i utrustningslistan, sitter Individual i motorutrymmet, men det anger ju inte vad som avses. Vet någon om madieriaviolett, blåviolett läder samt matchande hatthylla, dörrsidor, tygmattor och golv fanns i standardsortimentet -95? En annan fundering är M3-speglar, står inte med i utr. listan, men kan ju vara eftermonterat...
wi
160
wigert
328i Cab E36 -99
V70 2,5 FT - 09
Jag har en med Champangefärgad skinnklädsel med grön keder (söm) i ungefär samma kulör som lacken. Snyggt.......

Min 328 är invidual med bla Techno Violettmetallic lack som är väldigt ovanlig har jag märkt, samt Exclusive paketet m,m :))
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

DonThomaso: madeiraviolett var en standardfärg men skinnet och de övriga inredningsdetaljerna är individual. Har själv haft en nästan likadan Länk

___
//Ulf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.