AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.011

vilka här på forumet har individual bil

Sida 1 av 2
vila här på forumet äger en individual bil?...skulle va intressant att veta samt se hur dem ser ut .... :D
bm
304
bmwtouring
523i touring -00
vet inte om jag har det. Har individual utrustning (antracitgrått innertak) och en gul skinnklädsel som jag aldrig sett i någon annan bil. Har även gul skinnklädsel (ljust gul, nästan beigt) i dörrsidorna, i övrigt helt svart inredning. Kanske fanns som något paket vad vet jag?

/Martin
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Länk
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Länk
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Har haft...

Länk

Mvh Jimmy
Jag har en individualutrustad bil..

Länk

Ha en fin..
T
Snygg bil T.

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
E38B12: Tack för det! Inte haft den så länge men hittills mkt nöjd.

Ha en fin..
T
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Oj vilke bil jag hittade i WANs sista länk: Länk

328 [Avställd]: Länk
318: Länk
/Daniel
Min far har en Individual 530iA-01 i färgen Carbonsvart... Länk

Jag håller på att gå i genom gamla DAZtidningar, hittar i NR 9/99, en Gul 2/92: as 740iA E32 Chromeline, tyvärr svart/vit bild, men jag får en uppfattning om den ändå, klart snygg, jag gillar skrikiga färger, jag minns även Gul 93-94: as 540iA, men jag har ett 50-tal DAZ, så det kommer att ta ett tag att hitta annonsen.

Mvh Stephan
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Har en Individual bil här utanför på uppfarten, morsans bil är det: Länk Länk

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Båda mina tidigare har varit individual.

328:an Länk hade individualfärg på skinnet

540:in Länk hade individualfärg (Taxiblått enligt Kalle H ;) på skinnet, samt utökat skinn och även instrumentbräda i individualfärg.

Min nuvarande har väl indidual (antrazit) innertak men det ingår ju i M-sportpaketet så det räknar jag inte...

___
//Ulf
Jag har Individual lack. Och det som ingår i M sport paketet men som Programmer säger räknas inte det. Länk

/Johan

Min E30: Länk

Fler bilder: Länk

/Johan

Min E30: Länk

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Enligt BMW är min 323E21 det, därför kan jag inte beställa originalkulör från dem.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Jag har med en indiviualbil...Tror jag är ensam om en sådan e36 T och det gäller både färgsättning på bilen och inredningen och lite annorlunda utrustning. Länk

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Länk
Länk

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Jag har individual Shadowline i högglans, men genom detta anser jag inte att jag har en individualbil.
bmwtouring, gul skinnklädsel i kombination med svart inredning fanns som standard på E39. Enda jag har sett är dock en fd kollegas fd bil.
Men vad är en individualbil om inte tilläggsutrustningen är den som styr?

Individualutrustning i min bil, om jag fattat det hela rätt:
Ind. Shadowline, högglans, Ind. lack agaisch blau met, Ind. interiörlister antrazit björk, Individual märkning i insteg.. kanske finns mer som jag inte kommit på.

Ha en fin..
T
Vissa utrustningsdetaljer, benämns Individual i den ordinarie tillvalslistan, medan det som är verkligt Individual inte står i den, utan är separata tillval, som kolfiberpaneler, Nachtblaulackering.

Jag personligen uppskattar mest sådana bilar, som inte är beställda i klump, utan att någon har valt till just den bilen, för det ÄR mindre Individual när det finns ett antal systerbilar, med exakt samma utrustning.

Mvh Stephan
Har för mig att i E34 så var inbyggd telefon "individual" (som sagt lite osäker)...så ni som har telefon kan förmodligen säga att ni har en "individual":-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.