|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vila här på forumet äger en individual bil?...skulle va intressant att veta samt se hur dem ser ut .... :D | |
|
vet inte om jag har det. Har individual utrustning (antracitgrått innertak) och en gul skinnklädsel som jag aldrig sett i någon annan bil. Har även gul skinnklädsel (ljust gul, nästan beigt) i dörrsidorna, i övrigt helt svart inredning. Kanske fanns som något paket vad vet jag? /Martin |
|
| Länk | |
| Länk | |
|
Har haft... Länk Mvh Jimmy |
|
|
Jag har en individualutrustad bil.. Länk Ha en fin.. T |
|
|
Snygg bil T. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
E38B12: Tack för det! Inte haft den så länge men hittills mkt nöjd. Ha en fin.. T |
|
|
Oj vilke bil jag hittade i WANs sista länk: Länk 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Min far har en Individual 530iA-01 i färgen Carbonsvart... Länk Jag håller på att gå i genom gamla DAZtidningar, hittar i NR 9/99, en Gul 2/92: as 740iA E32 Chromeline, tyvärr svart/vit bild, men jag får en uppfattning om den ändå, klart snygg, jag gillar skrikiga färger, jag minns även Gul 93-94: as 540iA, men jag har ett 50-tal DAZ, så det kommer att ta ett tag att hitta annonsen. Mvh Stephan |
|
|
Har en Individual bil här utanför på uppfarten, morsans bil är det: Länk Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Båda mina tidigare har varit individual. 328:an Länk hade individualfärg på skinnet 540:in Länk hade individualfärg (Taxiblått enligt Kalle H ;) på skinnet, samt utökat skinn och även instrumentbräda i individualfärg. Min nuvarande har väl indidual (antrazit) innertak men det ingår ju i M-sportpaketet så det räknar jag inte... ___ //Ulf |
|
|
Jag har Individual lack. Och det som ingår i M sport paketet men som Programmer säger räknas inte det. Länk /Johan Min E30: Länk |
|
|
Fler bilder: Länk /Johan Min E30: Länk |
|
| Enligt BMW är min 323E21 det, därför kan jag inte beställa originalkulör från dem. | |
|
Jag har med en indiviualbil...Tror jag är ensam om en sådan e36 T och det gäller både färgsättning på bilen och inredningen och lite annorlunda utrustning. Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
Länk Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag har individual Shadowline i högglans, men genom detta anser jag inte att jag har en individualbil. bmwtouring, gul skinnklädsel i kombination med svart inredning fanns som standard på E39. Enda jag har sett är dock en fd kollegas fd bil. |
|
|
Men vad är en individualbil om inte tilläggsutrustningen är den som styr? Individualutrustning i min bil, om jag fattat det hela rätt: Ind. Shadowline, högglans, Ind. lack agaisch blau met, Ind. interiörlister antrazit björk, Individual märkning i insteg.. kanske finns mer som jag inte kommit på. Ha en fin.. T |
|
|
Vissa utrustningsdetaljer, benämns Individual i den ordinarie tillvalslistan, medan det som är verkligt Individual inte står i den, utan är separata tillval, som kolfiberpaneler, Nachtblaulackering. Jag personligen uppskattar mest sådana bilar, som inte är beställda i klump, utan att någon har valt till just den bilen, för det ÄR mindre Individual när det finns ett antal systerbilar, med exakt samma utrustning. Mvh Stephan |
|
|
Har för mig att i E34 så var inbyggd telefon "individual" (som sagt lite osäker)...så ni som har telefon kan förmodligen säga att ni har en "individual":-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.