|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan allihopa everybody. Är så att jag har lite beslutångest vad jag ska köpa för julklapp till bilen =). Väljer mellan. sånna härLänk eller 1par sånna här Länk angeleyes med svartbakgrund. Dom ska sitta på denna bilen Länk . /[aws-kahr] | |
| Köp one-block angeleyes med svart bakgrund, ruggigt snyggt på E36an tycker jag. | |
| nej vill inte ha oneblock, tycker mer om separat blinkers och strålkastare | |
|
Köp en lackbehandling eller något annat som förbättrar utseendet istället, säger jag. Bilen är snygg som den är! Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
| Den är nyligen lackbehandlad =) man vill ju inte göra nåt extremt med den. | |
| den där läppen som du visar på första bilden är ju inte fel...annars tycker jag att du ska satsa på andra framlysen och baklysen..snygg bil (speciellt inredningen) | |
| tackar, var inne på att byta framlyserna och baklyserna men nöjer mig med framlyserna eller läppen, men läppen kostar ju s*tan. kan tänka mig att det både blir läppen och lyserna till slut. =) | |
| annars hade ju andra fälgar varit riktigt nice | |
| fälgar blir det med =) men har nyligen satt på nya däck på fälgarna som är på så man får ju köra upp dom lite först =) | |
|
Här är en bild på OneBlock ifall någon vill se Mvh Länk Min bil: Länk |
|
| Får nog bli 1par angeleyes om man hittar några till bra pris eller om man blir sponsrad så man får det lite billigare. tar de läpparna lite längre fram. bilen kommer ju inte ut förän till påskändå.. | |
|
ursäkta att jag lånar tråden lite.. dedär oneblock ljusen va ruggigt läckra, finns de till 325i coupe (e36?), vart isåfall? thx =D |
|
| ja det finns, tror dom finns på stylabilen.se eller realcar. | |
|
hehe angeleyes blir nog grymmt =) ska själv skaffa det efter vintern så jag tycker absolut du ska satsa på det, snyggast enligt mig är nog utan oneblock DTM system och rak 6a ;) |
|
|
hehe angeleyes blir nog grymmt =) ska själv skaffa det efter vintern så jag tycker absolut du ska satsa på det, snyggast enligt mig är nog utan oneblock DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Jag hade defintivt kört på Alt 1!! Mvh Jojje |
|
|
Jag hade hållt vagnen original, sjukt snygg. Helt i min smak :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Jo har mer funderat lite kan nog bli läppen där nere med eller vad man ska säga vad det är =), var inne på angeleyesen innan.. | |
|
Hej Jag tycker att frontsplitters som du är sugen på är hur snygga som helst, och gör en orginal bil ännu snyggare, det skulle suttit på från fabrik på m3:an. titta själv, här på min gammla 325a Länk Mvh 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
Sen vet man ju inte hur det ser ut på min, har inte sänkt min eller ingeting, kanske ser dumt ut då. /Oskar |
|
|
Min är inte heller sänkt = högre än din bil. Och det ser inte dumt ut =) Mvh Jojje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.