|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| CompactK: Var i Malmö lämnade du in din bil för behandling? Vet du, eller någon annan för den delen, om det finns några andra alternativa ställen också? | |
| CompactK: Visst kan vi cruisa, med risk för att jag blir frånåkt, bilen jag köpt är 16 år gammal! | |
| CompactK, trevligt att träffa på dig! Fin bil! Hoppas vi syns igen! | |
|
Tjenna iiii: Desamma, alltid en speciell känsla när man ser en likadan bil dyka upp i backspegeln =). Din bil är väldigt läcker, allt lite synd o sälja den, eller? Ha de bra och som sagt, det vore kul o ses nån dag. Kanske sugen på Halmstad träffen den 29/4? Mvh Kristoffer Bilen =)Länk |
|
|
longshot: Jag lämnade in min bil på Lomma Bilvårds center. Ring och hör med dom för pris, jag hade bra rabatt genom jobbet. Mvh Kristoffer Bilen =)Länk |
|
|
Ja vi får väl se, skulle ju vilja behålla bilen varför jag försöker räkna på alla konstiga vis för att hitta rationella ekonomiska argument till varför jag ska ha den kvar. En bra anledning är att min andra bil trots sin ålder kanske väcker ont blod bland okunniga, varför underentreprenörer i mitt jobb kanske lägger på mer på fakturorna om jag kör den andra bilen! Vet inte om argumentet håller så bra, men många bäckar små... Jag åker nog inte på träffen, men har du vägarna förbi eller vi skulle ses igen så vore det kul att sparka lite däck och prata z3. |
|
|
Någon som har erfarenhet av Ditec i Täby? Tacksam för tips! |
|
| Är det någon som provat Ditec i Nacka? | |
|
Just tagit ut pärlan i solskenet och tänkte belöna den med någon form av lackrenovering. Funderar på Ditecs Zirconite Lackskydd som ju är halva priset mot deras lackkonservering. Någon som har erfarenhet av denna? Denniz3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.