AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
6.199

Körkorts namnteckning

Sida 4 av 4
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Paap: Om jag kommer i närheten av Säffle så håller jag gasen stumt mot golvet ;)
Men om jag ser en 750 så kanske jag har tid att stanna 5 min.
Såg att Säffle har mer än Unga Örnar att erbjuda Länk :P
Finns visst några här som bara inte tål att andra vill ha nått roligare som namnteckning än bara sitt namn lite slarvigt skrivet.

Programmer skrev:
"Alla som får en idé eller ett förslag spolade är inte offer för jantelagen! De är utsatta för omgivningens sunda omdöme. Det finns så stolliga idéer och förslag att de helt enkelt inte fungerar utanför jante heller!"

Om alla tänkte som du skulle vi ha kvar dödsstraffet, och monarki/diktatur. Ingen skulle uppfinna något som på lång sikt kan vara användbart, dvs inga datorer, telefoner. Vi skulle med andra ord leva kvar på stenåldern. Att man vill ha en personlig namnteckning är nu ingenting revulotionerande, men ett tecken på vilken personlighet man har.
hj
963
hjorten
E21 323i-80
E21 323i-80
E3 3,0 Sa-77
E3 3,0 Si-75

Är det inta snart dax att lägga ner denna sandlådetråden??

hjorten
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

andnewman: Mitt inlägg var ett CITAT från en hemsida som det fanns en länk till, dvs inte ord som jag författade.

___
//Ulf
Paap Reeder
... resultat av denna tråden: A_Persson och jag skall fika i Säffle och kolla in om lethal_kim kom iväg till Benidorm eller ej!

MVH /// Paap R
andnewman: tack!!

Programmer: Du citerade dom utan att lägga till din åsikt, och fattade jag som om att du tyckte att d stämde...

Paap Reeder: Varför skulle jag till Benidorm? ska ut o resa någon gång iaf...vet du ifall Benidorm e fint?

Annons i tidning i Kairo:
"Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.