|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
pbengtss! Jag letar i mina högar. Jag vet att jag läst och sparat det. I samma veva presenterades också "effekterna på sädescellernas kvalitet" som en följd av tighta kallingar vilket ger för hög värme i "tillverkningsmaskineriet". Om inte annat så måste jag till Radiumhemmet v 10 och då fixar jag fram det. Återkommer. MVH /// Paap R |
|
Hehe... Måste du förstöra det här nu? Jag som tycker att det känns så skönt när värmen kommer igång en kall vinterdag. Ska jag behöva köpa fårskinnsfäll istället för att sätta på värmen nu?!?! Men det vore fortfarande intressant att läsa rapporten! |
|
Paap Reeder |
.. har idag varit på Radiumhemmet. Det har funnits flera dylika rapporter - främst från USA - om olika cancerrisker typ "stolsvärme", tala mobiltelefon o s v men inget som är accepterat idag här hemma annat än rökningsrapporterna. Det budskap som idag officiellt levereras från ansvarigt håll verifierar inte en sådan risk med stolsvärme och prostatacancer. Över åren finns det med jämna mellanrum "alla möjliga rapporter" om olika hälsorisker med att äta ägg, dricka mjölk, äta morötter, kålrötter, EU- äpplen o s v men inga forskningsresultat "håller för en objektiv granskning här hemma" s a s. I regel är undersökt patientgrupp för liten för säkra slutsatser. Så var det sannolikt även med denna research. Dock ... ingen rök utan eld - kommer inte att jacka in min stolsvärme ändå. MVH /// Paap R |
| vad e bwm !? | |
Paap Reeder |
... jo flayer - vi hamnade litet utanför tråden. MVH /// Paap R |
|
Jag råkade ut för trubbel för några veckor sedan, uppskattningsvis ca 3dm "ny" snö och kallt, hade stora problem att ta mig framåt, men det gick sålänge det var plant, minsta lutning var det kört, fastnade 3 ggr trots diffen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.