|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den är värd kanske 80-125.ooo kr, inte mer. _____Vraum!_____ |
|
| Aj...gör ont o se...Visst går den att fixa till så det blir bil igen men billigt blir det inte...Sen undrar man om någon skulle våga köpa bilen efter att ha vetat vad den varit med om...Skulle jag personligen köpa denna bil efter att den är "fixad" skulle jag absolut max kunna tänka mig ge halva marknadsvärdet, typ max 100000 om ens det... | |
|
Max: 25000 kr Det kan bli mycket,mycket dyrt att laga, förstår inte att budet kan vara så pass högt som det är. Kolla lacken bara: man får ju lacka hela bilen, nya sätte, klitaten är helt köttad, och så kan man fortsätta länge. Sen: motorn, kan ju vara vad som helst som är sönder där, kopplingen är ju med 100% sönder... Samt Alfa Romeo |
|
|
Klimaten helt köttad, ska det stå... God jul på er..... Samt Alfa Romeo |
|
| fy faan så den såg ut ,hoppas den aldrig kommer ut i trafik,den är ju bara att slakta | |
|
Den bilen kommer säkert köpas upp av någon bilskadereparatör, lite rikt, plast och en ny inredning, och ut på blocket till våren för 150 tkr. Bäst att memorera reg. nummer TTN235, den bilen vill man inte köpa F ö ligger budet nu på 75 tkr, vansinnigt dyrt tycker jag, 50 tusen hade jag kunnat tänka mig att max betala för den BMW CS #5139 |
|
|
Kunde ju varit en rolig vinterbil hehe Ha det gutt |
|
|
Hej, det hade inte varit helt fel bil om man fått den för ca 80000 DET är vad den är värd MAX men bara om motorn hade varit i bra skick. Bara den är värd 50` + växellåda 10`+ inredning ca 7`. Men sen läste jag att motorn går dåligt, dålig tomgång m.m. Kan tänka mig att eventuella förare inte har väntat tills motorn blev varm utan get full gas redan från början. Misstänker att det bara är skrot av motorn. Men har man en M5 motor liggandes så kan det vara ett billigt projekt för den händiga. Eftersom jag inte har motor så skulle jag get max 40000kr för den. |
|
|
Men vadå.. igentligen.. se till att man får motorn till att gå bra.. sen sliter man ut precis ALLT av vikt.. aå får man nog en rolig gatracer som man inte behöver va alltför rädd om.. |
|
|
Det borde ibland finnas dödstraff för bilstöd..... Billy / Kattmannen |
|
|
mm det var väl det den bilen fick ;) |
|
|
Jovisst men dom eller den som gjorde det borde få det ist.... Billy / Kattmannen |
|
|
Troligtvis nåt knarkarpack som har haft en snetändning i den bilen.. fy fan hur den ser ut |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.