AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.372

Efterlysning!!! Du som sålde en 323i i Tystberga för typ 1 år sedan.

Sida 2 av 2
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Ett par månader oblandad i burk.
Nå´n vecka blandad o klar i frysen.

/Kristian
sc
637
schumi
e30 318is -90
100kr litern!!!!!!!!!!!

vaaaaaa!!!!!!!!!

tokbilligt. jag är jävligt intresserad jag också.
323E21terror
Hm i sådana fall så måste jag bestämma mig för att lackera om hela bilen inom några månader om det skall vara någon ide' att köpa många liter. Men om det är möjligt att även köpa ett par liter eller kanske någon liter så lär jag slå till direkt. Funderar bara på vad det skulle kosta extra ifall färgen skulle levereras i form av sprayburkar. Eftersom jag inte har tillgång till en färgspruta och det inte blir så vackert om man skulle typ penselmåla större ytor av bilen så väljer jag gärna en sådan, det lär väl gälla dig också Shumi???

farten är min drog
sc
637
schumi
e30 318is -90
ha ha.. nu har jag beställt färg till min bil.
på bildelen i eskilstuna hade dom min färg. estorilblå metallic. kostade 95kr för 400ml. helt ok tycker jag om man jämför med bmw som ville ha 130 för 250ml.

323e21terror.. jag hade bråttom när jag var inne och beställde färgen så jag tänkte inte på att titta efter din färg. det skulle inte förvåna mig om dom har den för dom hade jävligt mycket färger.
fast i och försig så tror jag att floddan sa att berggren beställde sina grejer från bildelen och om berggren har sagt till dig att han inte kunde beställa sin färg så har väl kanske inte bildelen din färg.

men jag tycker att du skall ringa dit och kolla för dom har måååååånga färger.
du behöver väl föresten inte lacka om din bil. den är väl helt ok i lacken. hundra gånger bättre än min i alla fall.
323E21terror
Shumi de har visst min färg, det är därifrån Berggren beställer när jag vill ha. Problemet är att Kastanieröd 157 räknas tydligen som mycket ovanlig och således vill de ha extra betalt när de blandar till den, varför vet jag inte låter löjligt??? Men som sagt vore inte helt fel att få kontakt med någon som kan erbjuda mycket bra priser på just denna färg.

Jag tycket personligen att sådan färg borde hålla sig ett bra tag(oanvänd), har ju själv använt mig av sprayfärg som har minst ett år på nacken men som ändå har precis samma lyster som nyinköpt färg. Är det någon som kan svara på dessa frågor???

farten är min drog
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.